Zeus skriver:
Ja, men vi er jo bare nogen "gamle indgroede" der venter på at springe på det næste offer 
Når man skriver ting som, at dem der er bange for at føde, ikke skulle have lov til at få børn, fordi det tager penge fra barnløshedsbehandlingen, hvilke slags svar er det så lige man forventer tilbage??
Men det er da lettere at skyde på alle andre, før man kigger på sig selv 
Men er det ikke lidt at tage det ud af kontest. Sådan som jeg læste det, ved så ikke om det er mig der tager helt fejl, men der læste jeg det som om ts sagde, at det til dels var fordi der var kommet så mange planlagte ks at regeringen havde været nød til at sætte brugerbetaling på Fertilitetsbehandling. Synes ikke, at hun havde skrevet det sådan som du sætter det op.
Jeg synes det er lidt at sammenligne æbler med appelsiner (fertilitetsbehandling og pks) men jeg synes at TS havde ret i, at når alt kommer til alt, så ER alt jo et spørgsmål om penge. Jeg siger ikke, at man ikke skal have kunne få pks MEN i hospitalsverdenen er alt jo i sidste ende et spørgsmål om penge. Jeg så for ikke så mange dage siden et indslag i nyhederne hvor de sagde, at de ville gå ind og vurdere hvor meget behandlig meget kræftsyge ville kunne få i forhold til hvor meget levetid der er tilbage. Forfædeligt, men igen et spørgsmål om penge. Så selv om vi jo alle sammen gerne vil have det hele, så ER der jo desværre ikke plads til alt.
Jeg læste noget af tråden- ikke det hele- for kan se en anden skrev at hun havde sagt, at så skulle man bare ikke få børn (hvis man ikke ville føde selv) Menud fra det jeg læste, synes jeg også at hun gav udtryk for, at hendes mening var, at hun IKKE sagde at der aldrig skulle være muligt at få pks men hvis det "bare" var alm. angst som vi alle jo har for at føde, så synes hun ikke det skulle deles ud så rundhåndet.
Personligt, har jeg ikke rigtig nogle holdning til sagen, da jeg går ud fra at lægerne, JM osv. tager de helt rigtige beslutninger på det område og er meget mere kompetente til at vurdere disse ting, end os på en baby side. Men jeg synes, at alle skal have lov til at have deres egne holdninger også selv om det kan være rigtig, rigtig svært hvis det er en holdning der går i mod ens egen, måske personlige mærkesag.
Men