Frøken Førstegangsmor :D skriver:
Synes da ikke man altid skal forsvare sin mening så voldsomt, som nogle folk herinde presser en til...
For det meste argumenterer folk i deres indlæg for deres holdning - men hvis det så ikke er i overensstemmelse med flertallets, kan man godt blive klandret lidt....eller værre - måske bebrejdet for ikke at støtte op om TS.
Det er sguda lidt noget fis - for TS beder som regel om en mening og ikke bare ubetinget støtte.
Ja, det sker da nogen gange, at folk er vildt uenige i ens holdning og slet ikke kan forstå eller anerkende ens argumenter - men det synes jeg ikke er det generelle billede herinde.
Jeg er lidt blandet ifht. din kommentar om at man ikke altid skal støtte TS.
For på den ene side synes jeg selvfølgelig man skal være ærlig og sige sin mening, og ikke komme med støttende kommentarer, bare fordi man gerne vil støtte og være enig.
Men på den anden side synes jeg heller ikke man skal hagle TS ned bare fordi man kan..
Nogen gange trænger TS måske bare til lidt opmuntring og støtte, og andre gange trænger man til et godt råd eller et kærligt spark..
Dog synes jeg nogen gange folk er utroligt hårde mod trådstartere, og det synes jeg er uheldigt, og er sikker på, at det er derfor, der er så mange anonyme tråde herinde. Tror folk er bange for at stille sig til skue, fordi der er en overhængende risiko for at bliv haglet ned, og det synes jeg egentlig er værre end de falske skulderklap denne tråd egentlig problematiserer til at starte med..
Anmeld