Flodkilling skriver:
Ja.... jeg er faktisk lidt træt af det her problem. På mig virker det som om der er et par indgroet folk, som bare gerne vil finde en chance til at beskylde eller gøre andre til "de dumme".
Jeg har fundet ud af at man ikke må have sin mening, og hvis den er anderledes ens TS så er man da først ude på dybt vand.
En fjer bliver hurtigt til 5 høns, og jeg er faktisk ret træt af det.
Jeg er faktisk også ret ked af man ikke må have sin holdning, en ting er at man er uenig og er enige om det. En anden ting er at man skal have skudt ting på sig, grundet sin mening. Det gider jeg ikke finde mig i!
Det her er et sted hvor man KUN skriver svar som: "ejjj søde, jeg er helt enig med dig. kys kys" ellers skal du skrive løs og forklare dig selv 100 gang, for ikke at ende som en dum skid.
Jeg siger tak for denne gang!
Farvel
Den her tråd irriterede mig faktisk så meget i går, at jeg svært ved at falde i søvn, så nu skriver jeg hvad jeg tænker.
For det første, så starter du hele balladen selv, ved at formulere dig som du gør.. I et indlæg om en der var bange for at føde, starter du med at skrive, at det ikke er om trådstarter, men generelt, og så skriver du ellers hvad du mener om pks, og hvem der ikke skal have dem.. Det bliver ikke skrevet pænt, men i en tone der provokerer!
Så skriver du, hvad du også skriver i dette indlæg, og som du skrev op til flere gange i går.. Men hvad vil du have OS til? At opføre os på samme måde? Skrive, at det har du da fuldstændig ret i, hvor er du bare klog? Hvorfor har vi ikke selv set det på den måde? Nej! Du får netop svar, som ikke "kysser" dig i måsen, men det er måske kun dig der må skrive din mening?
I indlægget om hvem der måtte få kejsernit, skrev jeg et svar til ts, og den tog du op, og begyndte at diskutere med mig, og bragte velfærden og barnløshedsbehandling ind i det - og derefter brokker du dig over, at andre kommer væk fra emnet, når de besvarer dig..
Du startede selv med at piske en stemning op, og når så folk ikke siger "ejjj søde, jeg er helt enig med dig. kys kys" så sender du en sviner ud til hele baby.dk og sletter så din profil!
Totalt barnagtig opførsel!