Et ? om pks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Kløver

MarleneOlsen skriver:

Jeg løftede da , da jeg havde fået det , Rigshospitalet sendte mig endda hjem samme dag , 12 timer efter jeg havde fået det . Til trods for sønnen var indlagt . Mærkeligt . Hm . Ja jeg håber ogs for hendes bedste ..

Lyder vildt de bare har sendt dig hjem, normalt bliver man 2-4 dage efter, og for mig gav det helt sig selv at Jeg ikke måtte løfte pga smerterne. Selv 14 dage efter da vi skulle hjem, var indlagt længere af andre årsager, der havde jeg svært ved at løfte både baby og autostol. Blev du syet eller klipset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Maja84 skriver:

Lyder vildt de bare har sendt dig hjem, normalt bliver man 2-4 dage efter, og for mig gav det helt sig selv at Jeg ikke måtte løfte pga smerterne. Selv 14 dage efter da vi skulle hjem, var indlagt længere af andre årsager, der havde jeg svært ved at løfte både baby og autostol. Blev du syet eller klipset

Jeg fik kejsersnittet på Hvidovre hospital .. Men blev sendt til riget , pga deres hjerte afdeling .. Da sønnen havde hul i hjertet . Og de Havde ikk plads til mig der . Så jeg skulle hjem . Og jeg blev syet . MeN vi blev flyttet tilbage til hvidovre efter to dage . Deres personale var meget sure over at jeg var blevet smidt hjem .. Og vi var indlagt i 2 -3 måneder .. 

Anmeld

4. marts 2012

Kløver

MarleneOlsen skriver:

Jeg fik kejsersnittet på Hvidovre hospital .. Men blev sendt til riget , pga deres hjerte afdeling .. Da sønnen havde hul i hjertet . Og de Havde ikk plads til mig der . Så jeg skulle hjem . Og jeg blev syet . MeN vi blev flyttet tilbage til hvidovre efter to dage . Deres personale var meget sure over at jeg var blevet smidt hjem .. Og vi var indlagt i 2 -3 måneder .. 

Forklarer jo også lidt, tror langt fra det er normalt at sende folk så hurtigt hjem fra en operation

Anmeld

4. marts 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Maja84 skriver:

Forklarer jo også lidt, tror langt fra det er normalt at sende folk så hurtigt hjem fra en operation

Ja normalt skal man vidst blive der .. Men jeg har snakket med dem på Hvidovre hvis jeg har det så godt som jeg havde det sidst så må eg gerne tag hjem når jeg er kommet på benene igen . Og det har de sagt god for alt efter om der har været problemer eller lignende . Bor ogs kun ti min fra sygehuset men vil gerne hjem til min søn hurtigste muligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.