Et ? om pks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.314 visninger
33 svar
0 synes godt om
3. marts 2012

Anonym trådstarter

har lige fået lyst til et kejsersnit. Hvem skal man overtale og hvor hurtigt kan man få det gjort?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

har lige fået lyst til et kejsersnit. Hvem skal man overtale og hvor hurtigt kan man få det gjort?!

hahaha - jeg håber da godt nok du tager pis på os

Men hvis ikke, mon så ikke du skal igennem din jordemoder

Anmeld

3. marts 2012

iris-mor

Jeg fik planlagt kejsersnit 2. gang, fordi min første fødsel ente i akut kejsersnit.

Jeg skulle igennem et par samtaler, dem ved jordmoren var nemme, men lægen på sygehuset var lidt mere vedholdende. Jeg fik det som jeg ville. Og troede jeg kendte konsekvenserne da det gik fint med min første fødsel, men der var fødslen også gået i gang af sig selv. Anden gang havde baby det lidt værre og vi var indlagt i 14 dage. Hun blev taget 14 dage før tid. Og jeg kunne selv vælge om jeg ville føde den. 2. el. 3.

Held og lykke

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

Det er seriøst. Jeg er lige gået i panik over fødslen! Jeg er virkelig bange og vil ikke føde!  Selvom det er weekend kan man så ringe og spørge om man kan tale med en jordemoder..?

Anmeld

3. marts 2012

Kløver

Anonym skriver:

Det er seriøst. Jeg er lige gået i panik over fødslen! Jeg er virkelig bange og vil ikke føde!  Selvom det er weekend kan man så ringe og spørge om man kan tale med en jordemoder..?

Tror det er meget normalt at være bange. Hvor langt er du, for du kan jo snakke med din JM om det hele ved næste konsultation, men tror ikke de bare giver KS fordi man er bange for fødslen. håber det bedste for dig

Anmeld

3. marts 2012

Muffinmus

Anonym skriver:

Men mon ikke du burde tænke mere over at din krop er lavet til at føde babyer og ikke til at få maven skåret over i flere lag for derefrer at blive lappet sammen med metal hæfteklammer??Bare lige for at sætte lidt fokus på det.....

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg er næsten 39 uger henne!

Anmeld

3. marts 2012

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Tror heller ikke helt den går, fordi du er i panik over en forestående fødsel... det er vist temmeligt normalt at det sker. Men måske du skulle snakke med din JM om din skræk og se hvor der fører hen, uden at ha et kejsersnit for øje...

Anmeld

3. marts 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

Nu det ikk for at bLande mig .. Jeg fik akut kejsersnit først gang i uge 37 .. Fordi han havde det skidt .. Og denne gang jeg gjort det klart for min jordmor og læger at jeg ville have kejsersnit igen .. Det sagde de ok til . Så det får jeg til maj .. De fortalte mig ogs at man selv kunne vælge nu om man vil ha det eller ej . Så jo man kan sagtens få kejsersnit fordi man frygter fødselen .. 

Ts- hvis du ringer til din jordmor mandag, og får snakket med hende .. Så kan i finde ud af det der  

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

MarleneOlsen skriver:

Nu det ikk for at bLande mig .. Jeg fik akut kejsersnit først gang i uge 37 .. Fordi han havde det skidt .. Og denne gang jeg gjort det klart for min jordmor og læger at jeg ville have kejsersnit igen .. Det sagde de ok til . Så det får jeg til maj .. De fortalte mig ogs at man selv kunne vælge nu om man vil ha det eller ej . Så jo man kan sagtens få kejsersnit fordi man frygter fødselen .. 

Ts- hvis du ringer til din jordmor mandag, og får snakket med hende .. Så kan i finde ud af det der  

Er det rigtigt! Sikke en lettelse at vide,for jeg vil virkelig ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.