Et ? om pks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Maja84 skriver:

Hvis TS er 39 uger henne, tror jeg ikke de bare pludselig sætter tid af til KS indenfor en uge, fordi man pludselig er blevet bange for fødslen. s¨kunne de jo ikke gøre andet. Tror der var set anderledes på det hvis man var kommet med det noget før

Nu så jeg så ikk lige at hun var 39 uger henne det stod ingen steder. .. Måske , man kan aldrig vide tror ogs det er forskelligt fr sygehus til sygehus .. for hvis jeg går i fødsels før tid , så kommer jeg stadigvæk ind til kejsersnit .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Ja jeg sidder da også og undrer mig... Men måske har jeg henvendt mig det forkerte sted Rart at vide, at andre hører noget andet

Ja det undre ogs lidt mig :/ ja , det kan jo godt være du har henvendt dig det forkerte sted ;D undskyld for stave fejlene . Men min iPhone Er ikk så god til at rette det , til jeg faktisk vil skrive !

Anmeld

3. marts 2012

Kløver

MarleneOlsen skriver:

Nu så jeg så ikk lige at hun var 39 uger henne det stod ingen steder. .. Måske , man kan aldrig vide tror ogs det er forskelligt fr sygehus til sygehus .. for hvis jeg går i fødsels før tid , så kommer jeg stadigvæk ind til kejsersnit .. 

jo men er det så ikke også planlagt fra start
fik selv akut KS første gang og skal have PKS denne gang, og går ejg i fødsel før den tid jeg får, så bliver det bare et planlagt kejsersnit med det samme.
Der blev også først skrevet efter hovedindlægget at hun var 39 uger henne, og så tror jeg ikke de bare lige vil sætte en masse igang, fordi man begynder at få nerver på, men det tror jeg også de fleste vil få, når terminen nærmer sig

Anmeld

3. marts 2012

Maja84 skriver:

fik selv akut KS første gang og skal have PKS denne gang, og går ejg i fødsel før den tid jeg får, så bliver det bare et planlagt kejsersnit med det samme.
Der blev også først skrevet efter hovedindlægget at hun var 39 uger henne, og så tror jeg ikke de bare lige vil sætte en masse igang, fordi man begynder at få nerver på, men det tror jeg også de fleste vil få, når terminen nærmer sig

Så ikk lige hun havde skrevet det .. Det m du undskylde .. 

Tjo , tror stadigvæk det er forskelligt fra sted til sted .. Men tror bare ts skal snakke med sin jordmor , for det kan altså sagtens lade sig gøre til trods for hun er så langt henne  

Mit er planlgt efter jeg har været til hjerte scannig her for 4 uger siden , og der var jeg 24 uger henne .. 

Der kan jo ogs godt være hun bliver mere rolig når hun har snakket med sin jordmor .. 

Men gir dig ret i atfire nok er mangefødende som ernervøse første gang men nu fortalte jeg ogs bare hva læger havde sagt til mig 

Anmeld

3. marts 2012

Maja84 skriver:

Og jeg beklager for fejl men min mobil ville ikk rette til sidst  

Anmeld

3. marts 2012

Kløver

MarleneOlsen skriver:

HHeHelHeltook

Så ikk lige hun havde skrevet det .. Det m du undskylde .. 

Tjo , tror stadigvæk det er forskelligt fra sted til sted .. Men tror bare ts skal snakke med sin jordmor , for det kan altså sagtens lade sig gøre til trods for hun er så langt henne  

Mit er planlgt efter jeg har været til hjerte scannig her for 4 uger siden , og der var jeg 24 uger henne .. 

Der kan jo ogs godt være hun bliver mere rolig når hun har snakket med sin jordmor .. 

Men gir dig ret i atfire nok er mangefødende som ernervøse første gang men nu fortalte jeg ogs bare hva læger havde sagt til mig 

Helt oktænker også at det virker som en panik beslutning, og kan også kun anbefale snak med jm, Men også for at fortælle at ks ikke er en men smertefri løsning. Der er jo fordele og ulemper ved begge dele

Håber dog det bedste og den bedste løsning for ts

Anmeld

3. marts 2012

Maja84 skriver:

Helt oktænker også at det virker som en panik beslutning, og kan også kun anbefale snak med jm, Men også for at fortælle at ks ikke er en men smertefri løsning. Der er jo fordele og ulemper ved begge dele

Håber dog det bedste og den bedste løsning for ts

Altså må ærligt indrømme jeg ikk kan huske at jeg havde smerter sidst ,tror mit forkus gik på at lillemanden var ved at dø så husker det ikk så godt .. 

Men jo håber ogs på ts finder ud af det , og hvertfald får snakket med nogen

Anmeld

4. marts 2012

Kløver

MarleneOlsen skriver:

Altså må ærligt indrømme jeg ikk kan huske at jeg havde smerter sidst ,tror mit forkus gik på at lillemanden var ved at dø så husker det ikk så godt .. 

Men jo håber ogs på ts finder ud af det , og hvertfald får snakket med nogen

Jeg kan desværre tydeligt huske det, og man må jo heller ikke løfte noget i tiden efter
men håber også TS får snakket det igennem med jm så hun kan finde den bedste løsning

Anmeld

4. marts 2012

Maja_4000

Jeg  fik pks uden medicinsk grund .. Jeg nævnte det først for min jm da jeg var cirka 34 uger henne .. Kom til samtale med en læge , og så var det dét .. Man kan selv vælge .. Så du må banke i bordet , hvis du er HELT sikker på , at det er det du vil

Held og lykke 

Anmeld

4. marts 2012

Maja84 skriver:

Jeg kan desværre tydeligt huske det, og man må jo heller ikke løfte noget i tiden efter
men håber også TS får snakket det igennem med jm så hun kan finde den bedste løsning

Jeg løftede da , da jeg havde fået det , Rigshospitalet sendte mig endda hjem samme dag , 12 timer efter jeg havde fået det . Til trods for sønnen var indlagt . Mærkeligt . Hm . Ja jeg håber ogs for hendes bedste ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.