Drømme skriver:
Hvor længe har dine og din mosters fødsler taget ?
Hehe, ja, det tror jeg gerne 
Altså med Idun - hvis man tager fra jeg fik regelmæssige veer og ikke endnu havde fået besøg af JM (altså lidt ligesom da du begyndte at skrive), der tog det 22 timer. 8 timer fra vandet gik. Hun satte sig fast på vejen ned og sad skævt fast i mit bækken med lang tid uden progression.
Med Frigg da tog det 16 timer fra regelmæssige veer. Vandet gik i portioner - det sidste vand blev taget, da vi ved forsøg nrXX fik lokket Frigg ret vej ned i mit bækken

Hun satte sig RIGTIG meget fast jo og måtte shakes og lokkes og skubbes frem og tilbage og frem igen

Også kom hun ellers også ud hurtigt, da hun først kom den rigtige vej ned.
Set i bakspejlet, - så er det logisk at mine børn kommer forkert ned i mit bækken, da jeg har scoliose og mit bækken er skide skævt

Hvis jeg havde født på sygehuset eller ikke havde SUPER MEGA DYGTIGE og tålmodige hjemmefødselsJM'ere med rigtig mange tricks i bogen og en MEGET tålmodig Frigg og Idun der ikke lader sig stresse og presse af noget, så var begge mine fødsler end i KS.
Runas vej ud af moster min, var små 30 timer. 21 timer fra jeg kom hjem til hende og 11 af timerne på sygehuset. (lidt hårdt fordi jeg selv var 6 mrd rund hehe)....
Så altså - det med at være en hurtig føder - det bruger vi ikke

Men mig,- er det nok mest fordi jeg er så skæv

Nu skal jeg jo så heller ikke have flere børn, men altså - hvis det BARE var fødslerne og IKKE at være gravid+huse/opdrage/osv børnene også, - så tog jeg gerne 5 fødsler mere

Det er bare så fed en oplevelse hehe.
Hvornår er der et billede af din lille bebse-prinsesse?