wauw, jeg har født !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Drømme

HeidiØ skriver:

OVERSKUDSMENNESKE ! Det er præcis hva du er! DEJLIG beretning og STORT tillykke!! Hjemmefødsel næste gang, er jeg sikker på!

Jeg klarede også mit uden smertestillende! Man er så stolt, ik? Og JA fantastisk følelse!

Man er så stolt ja, alle smerterne er bare det hele værd, både under og bagefter, var hun 100% mig selv imellem veerne, lige præcis som jeg havde ønsket og håbet Næste gang tager vi den i hvert fald også uden, jeg ved jeg kan

Hehe, det ene billede der blev taget lige før jeg blev kørt ind til kejsersnittet ser jeg også bare voldsomt frisk ud, mens min familie har været bekymret for min kæreste, der så ud som om det var ham, der havde været det hele igennem Nej hvor er jeg glad for jeg havde hans støtte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Muffin_girl

Dejligt med et positivt indlæg på trods af kejsersnit.. SEJT  

Og tillykke med titlen 

Anmeld

7. marts 2012

Drømme

HeidiØ skriver:

OVERSKUDSMENNESKE ! Det er præcis hva du er! DEJLIG beretning og STORT tillykke!! Hjemmefødsel næste gang, er jeg sikker på!

Jeg klarede også mit uden smertestillende! Man er så stolt, ik? Og JA fantastisk følelse!

Åh ja - det lyder til jeg ikke kommer til at få en hjemmefødsel nogensinde, pga. kejsersnittet. Dog skal jeg helt sikkert se om jeg ikke kan leje fødekaret igen næste gang (hvis ikke der er andre her på Bornholm der skal bruge det til en fødsel selvfølgelig) for det hjalp mig virkelig godt

Anmeld

7. marts 2012

Drømme

Sikke en stor JA-hat du har

Hatten af for det og STORT tillykke med din datter.

Så er der vel et fødekar til salg på Bornholm?

Moms

Helt sikkert, jeg nød virkelig fødsel

Da jeg læste jordemoderens beretning igennem kunne jeg se, de faktisk har ladet mig tænke over, om jeg ville have vedrop i 1½ time, så må da sige, jeg blev lyttet til Så jeg føler virkelig fødslen er gået efter mit hoved, selvom vedrop og kejsersnit jo var noget, jordemoderen / lægen besluttede.

Og nej, intet fødekar til salg - lejede det igennem forældre og fødsel

Anmeld

7. marts 2012

Zafir

Drømme skriver:

Åh altså, mange gange tak

Hehe, det er længe du måtte gå rundt så, for det var da godt nok en længere fødsel

Har lige fået kigget billederne igennem igen og nøj, hvor er der mange gode, både fra da vi var hjemme og da vi kom på hospitalet, og selvfølgelig af lillepigen

Glæder mig vildt meget, det er virkelig det største der er sket, og ser bare så meget frem til at følge hende igennem livet

Hehe Men jeg er jo vant til at folk ikke liiiiige føder på 4 timer

Mine egne har jo taget lang tid og min moster (dorthemus) var jo også en rum tid om det da 'vi' fødte Runa

Og ja - det sjove er kun begyndt nu.

Anmeld

7. marts 2012

Drømme

Zafir skriver:

Hehe Men jeg er jo vant til at folk ikke liiiiige føder på 4 timer

Mine egne har jo taget lang tid og min moster (dorthemus) var jo også en rum tid om det da 'vi' fødte Runa

Og ja - det sjove er kun begyndt nu.

Hvor længe har dine og din mosters fødsler taget ?

Hehe, ja, det tror jeg gerne

Anmeld

7. marts 2012

Pige2009

Stort tillykke med hende

Anmeld

7. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Orh gåsehud..
Stort tillykke med jeres lille skovpige.
Glæder mig til fb og billeder..
Selvom du ikke fik din hjemmefødsel lyder det til at have været et fantastisk forløb..

Anmeld

7. marts 2012

Zafir

Drømme skriver:

Hvor længe har dine og din mosters fødsler taget ?

Hehe, ja, det tror jeg gerne

Altså med Idun - hvis man tager fra jeg fik regelmæssige veer og ikke endnu havde fået besøg af JM (altså lidt ligesom da du begyndte at skrive), der tog det 22 timer. 8 timer fra vandet gik. Hun satte sig fast på vejen ned og sad skævt fast i mit bækken med lang tid uden progression.

Med Frigg da tog det 16 timer fra regelmæssige veer. Vandet gik i portioner - det sidste vand blev taget, da vi ved forsøg nrXX fik lokket Frigg ret vej ned i mit bækken Hun satte sig RIGTIG meget fast jo og måtte shakes og lokkes og skubbes frem og tilbage og frem igen Også kom hun ellers også ud hurtigt, da hun først kom den rigtige vej ned.

Set i bakspejlet, - så er det logisk at mine børn kommer forkert ned i mit bækken, da jeg har scoliose og mit bækken er skide skævt Hvis jeg havde født på sygehuset eller ikke havde SUPER MEGA DYGTIGE og tålmodige hjemmefødselsJM'ere med rigtig mange tricks i bogen og en MEGET tålmodig Frigg og Idun der ikke lader sig stresse og presse af noget, så var begge mine fødsler end i KS.

Runas vej ud af moster min, var små 30 timer. 21 timer fra jeg kom hjem til hende og 11 af timerne på sygehuset. (lidt hårdt fordi jeg selv var 6 mrd rund hehe)....

Så altså - det med at være en hurtig føder - det bruger vi ikke Men mig,- er det nok mest fordi jeg er så skæv

Nu skal jeg jo så heller ikke have flere børn, men altså - hvis det BARE var fødslerne og IKKE at være gravid+huse/opdrage/osv børnene også, - så tog jeg gerne 5 fødsler mere Det er bare så fed en oplevelse hehe.

Hvornår er der et billede af din lille bebse-prinsesse?

Anmeld

7. marts 2012

A&F

Stort tillykke med jeres pige. Flot at du tog imod kejsersnittet . Håber I har det godt . Tillykke tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.