Har fået tid til igangsættelse!!! Glædesindlæg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

mariesmavse92

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det må være dejligt.
Det var lige præcis det jeg mente.. hehe.. Man kan jo aldrig vide om det går stærkt eller om det varer lidt på trods af igangsættelse.

Haha nej. Præcis! Regner virkelig ikke med, hun er ude før MINDST d. 27. Selvom det er tidligt tidligt mandag morgen jeg bliver sat igang. Brr, får helt kuldegysninger. :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Frk-Lotusblomst

mariesmavse92 skriver:

Haha nej. Præcis! Regner virkelig ikke med, hun er ude før MINDST d. 27. Selvom det er tidligt tidligt mandag morgen jeg bliver sat igang. Brr, får helt kuldegysninger. :p

Puuha, glæder mig til det blvier mig selv. <3
Kan godt forstå du ikke regner med noget. Men er sikker på du har din datter i armene omkring d 26. (andet skulle da være underligt..)

Anmeld

4. marts 2012

Janni.

Dejlig update, glæder mig til at se babyen. God fødsel

Anmeld

4. marts 2012

M (:

mariesmavse92 skriver:

Tusind tak skal du have!!

Rettet - Hov - det er 2. gang, jeg kommenterer på din besked! Jeg er så forvirret

Haha, det er helt okay - det er jo en mega glædelig nyhed

Anmeld

4. marts 2012

Nessie

mariesmavse92 skriver:

Tak skal du have!! Ja det er skønt og ret surrealistisk, egentlig.. tænk, der er en dato på begyndelsen til vores nye liv. Men :O så var det AKS? Hvordan havde du det med det? Jeg håber jeg får mulighed for at føde vaginalt

Det er meget surrealistisk at få en dato, og vide at relativt kort efter dér er man blevet mor

Vi skulle først møde ind kl. 19,og tog på Bone's og spiste. Jeg havde bedt om flag på bordet, og servitricen syntes vist at vi var lidt mærkelige, da hun spurgte hvem der havde fødselsdag og vi bare storsmilende pegede på maven

Det blev akut 2 KS, fordi hjertelyden dykkede under veer / plukkeveer. Lægen sagde det ikke var alarmerende, men hendes mavefornemmelse sagde hende at det var rigtig skidt. Det viste sig så bagefter at der var en stor, død plet på moderkagen, så Daniel fik hverken ilt eller næring når der kom en ve / plukkeve, og han ville ikke have overlevet at blive født normalt.

Jeg havde det fint med KS. Ville hverken føde eller have KS, var skrækslagen for begge dele, men han skulle jo ud Så da lægen ret hirtigt foreslog KS sagde vi ja. Men egentlig kun for Daniels skyld, han skulle bare ud i god behold.

Anmeld

7. marts 2012

mariesmavse92

Det er meget surrealistisk at få en dato, og vide at relativt kort efter dér er man blevet mor

Vi skulle først møde ind kl. 19,og tog på Bone's og spiste. Jeg havde bedt om flag på bordet, og servitricen syntes vist at vi var lidt mærkelige, da hun spurgte hvem der havde fødselsdag og vi bare storsmilende pegede på maven

Det blev akut 2 KS, fordi hjertelyden dykkede under veer / plukkeveer. Lægen sagde det ikke var alarmerende, men hendes mavefornemmelse sagde hende at det var rigtig skidt. Det viste sig så bagefter at der var en stor, død plet på moderkagen, så Daniel fik hverken ilt eller næring når der kom en ve / plukkeve, og han ville ikke have overlevet at blive født normalt.

Jeg havde det fint med KS. Ville hverken føde eller have KS, var skrækslagen for begge dele, men han skulle jo ud Så da lægen ret hirtigt foreslog KS sagde vi ja. Men egentlig kun for Daniels skyld, han skulle bare ud i god behold.

Haha hvor hyggeligt med Bones og flag. ja det er så det gode ved at blive sat igang. Men nøj det lyder da til at have været drøjt!! Ja selvfølgelig, hvis det var det bedste for ham skulle det da være kejsersnit. Det takker jeg selvfølgelig også ja til, hvis det virkelig bliver nødvendigt.. jeg håber det ikke, jeg vil helst føde selv, men det kommer jo an på de kære små.
Tak for din beretning! Tænk at der kan ske så meget dramatik på så kort tid 

Anmeld

7. marts 2012

Nessie

mariesmavse92 skriver:

Haha hvor hyggeligt med Bones og flag. ja det er så det gode ved at blive sat igang. Men nøj det lyder da til at have været drøjt!! Ja selvfølgelig, hvis det var det bedste for ham skulle det da være kejsersnit. Det takker jeg selvfølgelig også ja til, hvis det virkelig bliver nødvendigt.. jeg håber det ikke, jeg vil helst føde selv, men det kommer jo an på de kære små.
Tak for din beretning! Tænk at der kan ske så meget dramatik på så kort tid 

Det var overhovedet ikke slemt at blive sat i gang, jeg var bare utålmodig da der ikke skete noget ved de første piller

Jeg nåede ikke at have veer ret længe, før lægen fik os over på fødestuen,og lige derefter blev hun åbenbart enig med sig selv i, at KS var bedst.
Det gik slet ikke op for os bagefter, hvor alvorligt det egentlig have været, og det var jo nok meget godt.

Næste gang kunne jeg også godt tænke mig at prøve at føde selv, men det kommer helt an på hvad der sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.