mariesmavse92 skriver:
Tak skal du have!! Ja det er skønt og ret surrealistisk, egentlig.. tænk, der er en dato på begyndelsen til vores nye liv. Men :O så var det AKS? Hvordan havde du det med det? Jeg håber jeg får mulighed for at føde vaginalt

Det er meget surrealistisk at få en dato, og vide at relativt kort efter dér er man blevet mor 
Vi skulle først møde ind kl. 19,og tog på Bone's og spiste. Jeg havde bedt om flag på bordet, og servitricen syntes vist at vi var lidt mærkelige, da hun spurgte hvem der havde fødselsdag og vi bare storsmilende pegede på maven 
Det blev akut 2 KS, fordi hjertelyden dykkede under veer / plukkeveer. Lægen sagde det ikke var alarmerende, men hendes mavefornemmelse sagde hende at det var rigtig skidt. Det viste sig så bagefter at der var en stor, død plet på moderkagen, så Daniel fik hverken ilt eller næring når der kom en ve / plukkeve, og han ville ikke have overlevet at blive født normalt.
Jeg havde det fint med KS. Ville hverken føde eller have KS, var skrækslagen for begge dele, men han skulle jo ud
Så da lægen ret hirtigt foreslog KS sagde vi ja. Men egentlig kun for Daniels skyld, han skulle bare ud i god behold.
Anmeld