Har fået tid til igangsættelse!!! Glædesindlæg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Nej hvor spændende.. Så kan du virkelig se en ende på det.. Må være dejligt at have en dag for hvornår det er MEGET snart man ser sin bebs.

Held og lykke med. det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

maria_wlt

mariesmavse92 skriver:

D. 26. marts kl 07:45 !!! Weehu. Vil da være 38+0. Glæder mig så utroligt meget. Det er så underligt fantastisk og uvirkeligt. Nu har vi snart en lækker Bebse i vores arme. Jeg har nu virkelig sat slutspurten for tøjvask, indretning og alt det andet. Jeg vil ikke kunne vågne en dag i denne måned uden at tænke på d. 26. marts!
Og nå ja, det er sukkersyge der gør, at jeg bliver sat igang. For at undgå en masse kluddermutter med gigantisk insulinbehov og svingende blodsukre de sidste to uger og for at undgå at Bebse bliver for stor! <3

Dette er nok uinteressant for mange!! Men jeg må bare ud med min glæde. Det bliver så stort. Jeg skal snart være mor.

Den 26 Marts ER en god dag.. (min nevø bliver 9 år) 

Jeg håber at hele igangsættelsen går som den skal.. PØJ PØJ

Anmeld

2. marts 2012

lio

Tillykke med datoen, håber ikke ventetiden blivr ulidelig lang.

Anmeld

3. marts 2012

FrkZier

mariesmavse92 skriver:

D. 26. marts kl 07:45 !!! Weehu. Vil da være 38+0. Glæder mig så utroligt meget. Det er så underligt fantastisk og uvirkeligt. Nu har vi snart en lækker Bebse i vores arme. Jeg har nu virkelig sat slutspurten for tøjvask, indretning og alt det andet. Jeg vil ikke kunne vågne en dag i denne måned uden at tænke på d. 26. marts!
Og nå ja, det er sukkersyge der gør, at jeg bliver sat igang. For at undgå en masse kluddermutter med gigantisk insulinbehov og svingende blodsukre de sidste to uger og for at undgå at Bebse bliver for stor! <3

Dette er nok uinteressant for mange!! Men jeg må bare ud med min glæde. Det bliver så stort. Jeg skal snart være mor.

ej hvor dejligt, mange gange tillykke med det

- du skal snart være MOR!

Anmeld

3. marts 2012

babymus77

Aii stort tillykke:-) det bliver da fantastisk!! Glæder mig til fb og billeder;-) Rigtig god fødsel!!

Anmeld

3. marts 2012

CS

mariesmavse92 skriver:

Anmeld

3. marts 2012

mariesmavse92

Stort tillykke med den glædelige nyhed (:

Tusind tak skal du have!!

Rettet - Hov - det er 2. gang, jeg kommenterer på din besked! Jeg er så forvirret

Anmeld

3. marts 2012

mariesmavse92

komodo skriver:

Stort tillykke med datoen, glæder mig til at se din bebse

TAK skal du have, glæder mig til at vise hende frem!!

Anmeld

3. marts 2012

mariesmavse92

Mamalou skriver:

Der skal være plads til alle indlæg  

Jeg forstår godt, at du glæder dig over det... Nu varer det ikke længe inden du får guldklumpen i dine arme!

Held og lykke med det hele!

Vh. Louise

Mange tak skal du have!!!

Anmeld

3. marts 2012

mariesmavse92

MyLille skriver:

Tillykke med det Det er jo lige om lidt!! Nyd de sidste dagene med forventning og forberedelse

TAK skal du have, og ja jeg nyder dem fuldt ud!!! Og slapper af så meget jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.