Vivian87 skriver:
Det tvivler jeg slet ikke på!
grunden til at det var en hård oplevelse for mig var fordi min krop slet ikke var moden til at skulle føde, og grunden til at jeg nævner det er heller ikke at skræmme! Jeg ville bare ønske nogen havde fortalt mig at når man blir sat igang kan det være hårdt for kroppen, for i min naivitet troede jeg at det tog en dag og så havde jeg født, men der blev jeg snydt, og jeg svor at det ville jeg huske at fortælle videre hvis jeg fik muligheden, for på den måde kan man næsten kun blive positivt overrasket
Jeg tager det slet ikke som om du vil skræmme!! Dejligt at du vil "advare" mig mod at være for naiv. Jeg må indrømme, at jeg altså også virkelig er temmelig nervøs og sikker på, at det bliver så vildt hårdt, jeg regner nemlig ikke med at min krop er klar på det tidspunkt heller. Jeg håber selvfølgelig det bedste! - men forventer det værste, eller forsøger at gøre det. Jeg har heldigvis ikke bare et drømmebillede af fødslen i mit hoved, fordi der har været nogle ting i graviditeten der har været lidt grumme - altså mht til smerter og sådan. Så jeg har sat mindst tre dage af fra jeg bliver sat i gang, til hun er ude - det er nok ikke så urealistisk

Men TAK for dit indlæg!!!
Anmeld