Har fået tid til igangsættelse!!! Glædesindlæg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

mariesmavse92

Vivian87 skriver:

Det tvivler jeg slet ikke på! grunden til at det var en hård oplevelse for mig var fordi min krop slet ikke var moden til at skulle føde, og grunden til at jeg nævner det er heller ikke at skræmme! Jeg ville bare ønske nogen havde fortalt mig at når man blir sat igang kan det være hårdt for kroppen, for i min naivitet troede jeg at det tog en dag og så havde jeg født, men der blev jeg snydt, og jeg svor at det ville jeg huske at fortælle videre hvis jeg fik muligheden, for på den måde kan man næsten kun blive positivt overrasket  

Jeg tager det slet ikke som om du vil skræmme!! Dejligt at du vil "advare" mig mod at være for naiv. Jeg må indrømme, at jeg altså også virkelig er temmelig nervøs og sikker på, at det bliver så vildt hårdt, jeg regner nemlig ikke med at min krop er klar på det tidspunkt heller. Jeg håber selvfølgelig det bedste! - men forventer det værste, eller forsøger at gøre det. Jeg har heldigvis ikke bare et drømmebillede af fødslen i mit hoved, fordi der har været nogle ting i graviditeten der har været lidt grumme - altså mht til smerter og sådan. Så jeg har sat mindst tre dage af fra jeg bliver sat i gang, til hun er ude - det er nok ikke så urealistisk Men TAK for dit indlæg!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

mariesmavse92

MyLille skriver:

Jeg blev også sat igang (var dog 41+5), og det var en rigtig god oplevelse Så det kan altså også være godt Heldigvis

Tak fordi du siger det!!! selvom jeg tror at kroppen måske i de fleste tilfælde vil være mere klar når man går over tid, end hvis man er før tid..? Men jeg håber det bedste.. forventer det værste, men håber jeg overlever i det mindste, og at jeg har overskud til at nyde min lille skattepige bagefter!

Anmeld

4. marts 2012

mariesmavse92

Nessie skriver:

Tillykke med igangsættelsen, skønt at have en dato på

Jeg blev også sat i gang pga. sukkersyge, men skulle dog ikke have insulin. Jeg var 40+0 på min i gangsættelsesdag, og han er født (KS) dagen efter

Tak skal du have!! Ja det er skønt og ret surrealistisk, egentlig.. tænk, der er en dato på begyndelsen til vores nye liv. Men :O så var det AKS? Hvordan havde du det med det? Jeg håber jeg får mulighed for at føde vaginalt

Anmeld

4. marts 2012

mariesmavse92

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej hvor spændende.. Så kan du virkelig se en ende på det.. Må være dejligt at have en dag for hvornår det er MEGET snart man ser sin bebs.

Held og lykke med. det.

Tusind tak skal du have!!
Ja det er så spændende Og ja, en dato for hvornår vi SNART ser hende, for jeg regner heller ikke med hun er ude før mindst dagen efter. Men det er stadig så utroligt!

Anmeld

4. marts 2012

mariesmavse92

maria_wlt skriver:

Den 26 Marts ER en god dag.. (min nevø bliver 9 år) 

Jeg håber at hele igangsættelsen går som den skal.. PØJ PØJ

Haha neej tillykke med ham!! Synes virkelig der er SÅ mange, der er forårsbørn - næsten NÆSTEN alle i min mands familie er fra marts/april!!! Tak skal du have - jeg håber også den går som den skal, men regner virkelig ikke med at hun er ude samme dag, men den 27. ville også være en skøn dato, for det var den 27. marts jeg så min mand for første gang i sin tid!!!

Anmeld

4. marts 2012

mariesmavse92

Laijona Äiti skriver:

Tillykke med datoen, håber ikke ventetiden blivr ulidelig lang.

TAK skal du have!!!
Uha nej ellers tak, det håber jeg heller ikke, men tror nu ikke det går så let - tror der går noget tid før hun er ude, håber bare jeg kan holde til det!!

Anmeld

4. marts 2012

mariesmavse92

FrkZier skriver:

ej hvor dejligt, mange gange tillykke med det

- du skal snart være MOR!

Tusind tak skal du have !!! Ja det er så vildt og surrealistisk!!!

Anmeld

4. marts 2012

Frk-Lotusblomst

mariesmavse92 skriver:

Tusind tak skal du have!!
Ja det er så spændende Og ja, en dato for hvornår vi SNART ser hende, for jeg regner heller ikke med hun er ude før mindst dagen efter. Men det er stadig så utroligt!

Ja det må være dejligt.
Det var lige præcis det jeg mente.. hehe.. Man kan jo aldrig vide om det går stærkt eller om det varer lidt på trods af igangsættelse.

Anmeld

4. marts 2012

mariesmavse92

babymus77 skriver:

Aii stort tillykke:-) det bliver da fantastisk!! Glæder mig til fb og billeder;-) Rigtig god fødsel!!

TAK skal du have!!! Haha, nå ja, ej det er så underligt når jeg har siddet hele graviditeten igennem og kigget billeder og læst fødselsberetninger herindefra - og nu er det sørme snart min tur :O !

Anmeld

4. marts 2012

mariesmavse92

CS skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.