Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
D. 26. marts kl 07:45 !!! Weehu. Vil da være 38+0. Glæder mig så utroligt meget. Det er så underligt fantastisk og uvirkeligt. Nu har vi snart en lækker Bebse i vores arme. Jeg har nu virkelig sat slutspurten for tøjvask, indretning og alt det andet. Jeg vil ikke kunne vågne en dag i denne måned uden at tænke på d. 26. marts!Og nå ja, det er sukkersyge der gør, at jeg bliver sat igang. For at undgå en masse kluddermutter med gigantisk insulinbehov og svingende blodsukre de sidste to uger og for at undgå at Bebse bliver for stor! <3Dette er nok uinteressant for mange!! Men jeg må bare ud med min glæde. Det bliver så stort. Jeg skal snart være mor.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med den glædelige nyhed (:
M (: skriver: Stort tillykke med den glædelige nyhed (:
Stort tillykke med datoen, glæder mig til at se din bebse
Der skal være plads til alle indlæg
Jeg forstår godt, at du glæder dig over det... Nu varer det ikke længe inden du får guldklumpen i dine arme!
Held og lykke med det hele!
Vh. Louise
Hvor dejligt for dig :-)
Jeg blev selv sat igang da jeg var 38+3! Det var dog en rigtig ubehagelig oplevelse for mig, så håber og krydser fingre for at det blir en bedre oplevelse for dig
Tillykke med det Det er jo lige om lidt!! Nyd de sidste dagene med forventning og forberedelse
Vivian87 skriver: Hvor dejligt for dig :-) Jeg blev selv sat igang da jeg var 38+3! Det var dog en rigtig ubehagelig oplevelse for mig, så håber og krydser fingre for at det blir en bedre oplevelse for dig
Jeg blev også sat igang (var dog 41+5), og det var en rigtig god oplevelse Så det kan altså også være godt Heldigvis
MyLille skriver: Jeg blev også sat igang (var dog 41+5), og det var en rigtig god oplevelse Så det kan altså også være godt Heldigvis
Det tvivler jeg slet ikke på! grunden til at det var en hård oplevelse for mig var fordi min krop slet ikke var moden til at skulle føde, og grunden til at jeg nævner det er heller ikke at skræmme! Jeg ville bare ønske nogen havde fortalt mig at når man blir sat igang kan det være hårdt for kroppen, for i min naivitet troede jeg at det tog en dag og så havde jeg født, men der blev jeg snydt, og jeg svor at det ville jeg huske at fortælle videre hvis jeg fik muligheden, for på den måde kan man næsten kun blive positivt overrasket
Tillykke med igangsættelsen, skønt at have en dato på
Jeg blev også sat i gang pga. sukkersyge, men skulle dog ikke have insulin. Jeg var 40+0 på min i gangsættelsesdag, og han er født (KS) dagen efter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128