Hvornår fik i jeres børn passet første gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

quity

OoLøjsoO skriver:

Som overskriften siger, hvornår fik i jeres Guld klumper passet første gang?

E.v.t, skriv År/mrd og i hvor mange timer?

Knus herfra

Med min søn var det da han var 4 uger og det var i 3-4 dage. Jeg røg på sygehuset med en rigtig slem gang brystbetændelse og MRS (multi resistente staffolykokker) Og da jeg lå i isolation pga af smittefare, var sygeplejeskerne ikk behjælpelige med min søn, dette på trods af at jeg have slanger koblet fast og et stativ der skulle med rundt. Hvordan hulen bugsere man så et 4 uger gammelt barn rundt også. Så han blev passet hjemme hos min mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Mira0911

Julie blev passet første gang da hun næsten var 3 mdr... Jeg og kæresten var blevet syge tidligt om morgen med opkast og diárre... Ingen af os var i stand til at give mad eller andet, for vi var stort set på badeværelset konstant fordi vi skulle det ene eller andet... 

Hun blev passet en hel dag... 

Anmeld

2. marts 2012

Jonatansmor

OoLøjsoO skriver:

Syns det er så såååå Svært at give slip på lille manden!, selvom han bliver passet hos min mor f.eks. og er i dit bedste hænder

Det er den ultimative test af tillid og din fornuft. Men se det som en sund udvikling, at du "tør" overlade dit barn til andre.

Og gør dig nu den tjeneste at tvinge dig selv ud i at få hjælp af andre. Du kan ikke det hele selv. Uanset hvor meget man gerne vil, så tager det en landsby at lave sund baby, det er der altså noget om

Anmeld

2. marts 2012

Pia

Louise var 7 uger gammel, da hun blev passet i 5 timer.. Hun havde kollik og skreg non stop.. Så vi havde begge brug for et pusterum og tog derfor til grøn koncert. Koncert pladsen ligger fem minutter væk fra mine svigerforældre, så jeg kunne hurtig komme der hen, hvis de nu rinegde.

De gjorde de ikke og jeg nød de fem timer og nød at komme tilbage til min bette trunte.

Lærke var 2 mdr gammel da hun blev passet 4 timer..

Begge tøser blev flaske børn da de var 2½ mdr gammel, da min amning aldrig fungerede optimalt..
De var begge ca 3 mdr tror jeg, da de blev passet i længere tid og med overnatning. Men det har ved dem begge været ved farmor og farfar de er blevet passet om mine svigerforældre bor 10 min kørsel her fra og jeg har den største tillid til min svigermor og hun har altid ringet, hvor hun har fornemmet at tøserne har været syge eller bare haft brug for deres forældre igen.

Anmeld

2. marts 2012

Maja_4000

OoLøjsoO skriver:

var det svært ?

- Jeg har kun været væk fra lille manden max en 1 time men det var kun pga jeg SKULLE til tandlæge idet jeg havde kæbe betændelse...

Den første gang var rigtig svær , og jeg tudede da vi gik ud til biografen  

Men efterfølgende synes jeg ikke det har været svært .. Caroline græder ikke når hun bliver "efterladt" hos hverken bedsteforældre eller hendes onkel .. Og der er heller ingenting mens vi er væk .. Så det gør det jo MEGET nemmere for mor

At hun tit græder når hun bliver afleveret i vuggestuen lige i øjeblikket .. Dét er svært !

Anmeld

2. marts 2012

Carslund

OoLøjsoO skriver:

Knus herfra

Aske, vores første, blev passet da han var 2-3 uger, mens jeg var i bilka...

noah- nummer 2- var faktisk 7 uger, men han har lebeganespalte, så han er ikke sådanlige at give mad, hvis man ikke har prøvet det før.

Anmeld

2. marts 2012

signe.

OoLøjsoO skriver:

Knus herfra

Første gang Hasse blev passet var den 14 november 2010 i cirka 4 timer, mens kæresten og jeg var ude at spise og i biffen, MED mobilen tændt Det var cirka en måned efter udskrivelsen fra hospitalet hvor vi havde tilbragt 5 måneder med Hasse, så det var tiltrængt med lidt kærestetid. Så Hasse har været lidt over 6 måneder. Laurits blev passet 1 gang da han var omkring 3 måneder, og det var sammen med storebror, og i nogle timer, mens vi var til spisning og dans ved en Oktoberfest i vores lokalby(2 km væk)

Anmeld

2. marts 2012

Kofoed.

Her var anastasia 15 dage, da hun blev passet i cirka en halv time, imens vi begravede isabella/tvilling b. Anden gang var 3 dage efter, hvor vi tog på stor indkøbs tur, så igen en uge efter, hvor vi tog til tyskland efter drikke til dåben, det var cirka 5 timer.

Anmeld

2. marts 2012

cennona

OoLøjsoO skriver:

Knus herfra

Her var knægten halvanden måned, da mormor og morfor passede ham nogle timer. Han overnattede hos dem første gang, da han var to måneder. Nu er han fire måneder og bliver passet og/eller overnatter en gang hver anden uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.