Hvornår fik i jeres børn passet første gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.424 visninger
38 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

OoLøjsoO

Som overskriften siger, hvornår fik i jeres Guld klumper passet første gang?

E.v.t, skriv År/mrd og i hvor mange timer?

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea har godt nok ik været ret gammel første gang hun blev passet et par timer, mellem 2 amninger! Måske højeste 2 mdr. Jeg sku til tandlæge og min mor passede hende. 

Men ka huske præsis hvilken dato hun blev passet sådan rigtig første gang.. Det var nemlig d5/3-09, på min fødselsdag. Og tror det var ca 4 timer hos min mor. Der var hun 6 mdr og det var første gang hun græd rigtig med tåre og det hele. He He. 

Første gang med overnatning var hun 7 mdr og det gik over alle forventning! 

Vil sige det ska være når du er klar, for så plejer det at smitte af på baby! Vh stine

Anmeld

1. marts 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
på ferie i slikeborg da min søn var 5 uger gammel i 37 minutter helt præcis!

han havde kolik og skreg 24 timer i døgnet og min mand og jeg havde brug for at komme lidt væk, så mine forældre passede ham i 37 min mens vi kørte en tur i bilen og kørte på mc donalds.

savnede ham helt vildt selvom jeg kun var væk så kort tid.

siden er han blevet passet ca. en gang om mdr max 3 timer og af enten mine forældre, min mands forældre eller min søster.

Anmeld

1. marts 2012

morethanperfect

OoLøjsoO skriver:

Knus herfra

Oscar var 4 mdr.. Efter en søn med kolik havde vi virkelig brug for en pause ...

Han blev passet over en nat af sin farmor
Ved ikke præcis hvor mange timer ... 

Anmeld

1. marts 2012

lycly

Vi fik Julia passet i 2 timer da hun var 2 mdr. Siden er hun blevet passet nogle gange hvor vi har været ude og spise. Da hun var 6 mdr sov hun ude for første gang. Hun er 7 mdr nu og har sovet ude 2 gange, men 2. gang var fordi jeg var så syg, at jeg ikke kunne tage mig af hende. Så hun sov hos mine forældre, så hun ikke blev smittet.

Alle de gange hun er blevet passet, har det hver gang været min mor der har passet. Ingen andre

Anmeld

1. marts 2012

Clarasmor2010

Min datter var et år og to uger før hun blev passet og det var kun i 5 timer mens jeg var på sygehuset. 

Anmeld

1. marts 2012

L&V

OoLøjsoO skriver:

Knus herfra

45min da hun var 14dage da vi desværre sku begrave oldemor Og 2måneder 3timer og sin første overnatning som 4½månede.

Anmeld

1. marts 2012

OoLøjsoO

Tusin tak for jeres svar !

bare virkelig nys .. efter hvornår i fik jeres børn passet.

gode svar!

Anmeld

1. marts 2012

baby012

min den bette var 1½ måned da min mor og far havde hende i 20 min. imens der skulle handles stort ind til dåben  

men ej det var 20 LANGE minutter ! :/ 

Anmeld

1. marts 2012

anynom

Isabel var 6 uger, da min mor passede hende fra 11-19 mens min mand og jeg hjalp mit arbejde med status

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.