Hvornår fik i jeres børn passet første gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

Levi&LilysMor

Levi blev passet første gang da han var 8 dage, fordi vi skulle til begravelse, og havde det skidt med det! Det var min mor som passede ham i 2 timer imens...

Ellers kommer han kun til at blive passet få timer om dagen når han er på flaske. Overnatninger må vente til han er over 1 år, og hvis vi trænger til at komme ud før, så må folk overnatte her og putte med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

132319

Min store dreng var 4 måneder da han blev passet en hel aften hvor jeg var til koncert.

Første gang med overnatning var han 6 måneder.

Jeg har aldrig haft problemer med at give ham fra mig, jeg har jo vist at han var i trygge hænder

Anmeld

1. marts 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Min datter var et år og to uger før hun blev passet og det var kun i 5 timer mens jeg var på sygehuset. 

Hvordan gik det med at få hende passet, når hun var over et år første gang?

Spørger fordi jeg har en søn på ni mdr. der aldrig er blevet passet, og kommer heller ikke til det før han er fyldt et år.

Anmeld

1. marts 2012

Clarasmor2010

sommerbarn<3 skriver:

Hvordan gik det med at få hende passet, når hun var over et år første gang?

Spørger fordi jeg har en søn på ni mdr. der aldrig er blevet passet, og kommer heller ikke til det før han er fyldt et år.

Jamen det var faktisk ikke noget problem. Hun blev passet af mine forældre som hun altid har set flere gange om ugen sammen med os. Så hun havde rigtig hygget sig det var kun mig som ikke rigtig kunne have det ;-)

Anmeld

1. marts 2012

Jonatansmor

OoLøjsoO skriver:

Som overskriften siger, hvornår fik i jeres Guld klumper passet første gang?

E.v.t, skriv År/mrd og i hvor mange timer?

Knus herfra

Her bor mormor nedenunder, så han er ofte lige et smut forbi og har praktiseret det siden han var ganske få dage gammel. Far havde job i den anden ende af landet, mor var et vrag efter kejsersnit, så mormor tog over i et par dage. Han var så med hende rundt omkring, højest de der 3-4,5 timers tid mellem hvert måltid..

Han sov hos hende første gang da han var 5 måneder og var stoppet med amning. Skøøøøøøøøøn nat. Sover regelmæssigt ude nu, både ved moster og mormor, et par gange om måneden vel. Fra aftensmad til formiddag.

Hvis jeg skal komme med et råd omkring det, så tillad dig selv at give slip og nyd den tid du har til dig selv. Det er der du genoplader de batterier du skal bruge til de lange nætter

Anmeld

1. marts 2012

Nitz - <3 David

David blev passet hver nat af sygeplejesker de første 2 mdr af hans liv (født 10 uger for tidligt) men efter vi blev udskrevet er han "kun" blevet passet en gang.. da han var 3-3½ måned gammel. i ca 5 timer.. hvilket gik rigtig fint.. han sov stort set hele aftenen.. ( det var fra 19 til kl 24 ca..
vi havde brug for at komme lidt ud og være os selv lidt, eftter 2 mdrs indlæggelse,,.. som vi os blev anbefalet af flere

Anmeld

1. marts 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Clarasmor2010 skriver:

Jamen det var faktisk ikke noget problem. Hun blev passet af mine forældre som hun altid har set flere gange om ugen sammen med os. Så hun havde rigtig hygget sig det var kun mig som ikke rigtig kunne have det ;-)

Okay, det lyder godt.

Håber det kommer til at gå fint her også.

Var hun startet i dp/vg da hun blev passet?

Anmeld

1. marts 2012

OoLøjsoO

Jonatansmor skriver:

Her bor mormor nedenunder, så han er ofte lige et smut forbi og har praktiseret det siden han var ganske få dage gammel. Far havde job i den anden ende af landet, mor var et vrag efter kejsersnit, så mormor tog over i et par dage. Han var så med hende rundt omkring, højest de der 3-4,5 timers tid mellem hvert måltid..

Han sov hos hende første gang da han var 5 måneder og var stoppet med amning. Skøøøøøøøøøn nat. Sover regelmæssigt ude nu, både ved moster og mormor, et par gange om måneden vel. Fra aftensmad til formiddag.

Hvis jeg skal komme med et råd omkring det, så tillad dig selv at give slip og nyd den tid du har til dig selv. Det er der du genoplader de batterier du skal bruge til de lange nætter

Syns det er så såååå Svært at give slip på lille manden!, selvom han bliver passet hos min mor f.eks. og er i dit bedste hænder

Anmeld

1. marts 2012

Maja_4000

Caroline var omkring 2 måneder og vi var væk i cirka 2 timer .. Vi var i biografen

Siden er hun blevet passet 6 - 7 gange måske  Af max 3 timers varighed og aldrig med overnatning .. Vi har ikke haft behov for det endnu

( Hun er selvfølgelig i vuggestue i mere end 3 timer )

Anmeld

1. marts 2012

OoLøjsoO

Maja_4000 skriver:

Caroline var omkring 2 måneder og vi var væk i cirka 2 timer .. Vi var i biografen

Siden er hun blevet passet 6 - 7 gange måske  Af max 3 timers varighed og aldrig med overnatning .. Vi har ikke haft behov for det endnu

( Hun er selvfølgelig i vuggestue i mere end 3 timer )

var det svært ?

- Jeg har kun været væk fra lille manden max en 1 time men det var kun pga jeg SKULLE til tandlæge idet jeg havde kæbe betændelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.