Hvornår fik i jeres børn passet første gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

HeidiØ

Min fars kone passede William da jeg sku til 8 ugers tjek ved lægen .. så har min mor passet ham i 4 timer en aften da han var 5 mdr, mens min kæreste og jeg var ude at spise

Skal til fur med veninderne her d. 16 marts, så skal William med farmand til Roskilde og være - shiiiit det blir mærkeligt! Men det er ikke så slemt når far er der, tænker jeg. Ser ham også både fredag og søndag hihi!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Koen.

Lærke blev passet af sin moster første gang da hun var 8 uger fordi jeg havde fået skoldkopper

Anmeld

1. marts 2012

Mettefpigen

OoLøjsoO skriver:

Som overskriften siger, hvornår fik i jeres Guld klumper passet første gang?

E.v.t, skriv År/mrd og i hvor mange timer?

Knus herfra

Lukas blev passet i nogle timer første gang da han var ca 1 uge, da vi skulle samle puslebord og seng til ham... Han blev passet med overnatning første gang da han var 11 dage gammel... Og nu er han 6 måneder og er blevet passet flere gange med overnatning....

Anmeld

1. marts 2012

Muffinmus

Tror nr 1 var et par mdr, men det var kun 1,5 time mens jeg var ved frisøren.Og hun bor 200 meter væk:-)

Første overnatning med nr 1 var da hanvar 18 mdr ogmed nr 2 var hun 9 mdr og begge gange hos bedsteforældrene som de ser 2-3 gange om ugen

Anmeld

1. marts 2012

Clisolka

OoLøjsoO skriver:

Knus herfra

Isabella var 9½ mrd da hun blev passet ude med overnatning første gang 

Anmeld

1. marts 2012

4xGreve

Daniella var ca. 1år da hun blev passet første gang med overnatning og ca. 2 år da hun blev passet første gang med 2 overnatninger og 3år og 9 måneder da hun blev passet første gang med mere end 2 overnatninger (det var mens vi var indlagt efter at ha født bettemand der var vi indlagt i fem dage, hun kom dog og besøgte os hver dag!)

Anmeld

1. marts 2012

Ansemusen

Vores dreng blev "passet" tidligt, bare ved at en veninde gik tur med ham, når jeg var i terapi for min efterfødselsreaktion? Men vil ikke rigtigt kalde det at blive passet, han sov det meste af tiden.

Han sov ude for første gang, da han var 6 måneder, og har kun sovet ude to gange siden, når vi har skulle noget, hvor han ikke kunne komme med. Han er 21 måneder nu og bliver ikke passet særligt ofte.

Anmeld

1. marts 2012

Corn

den 1. var omkring tre mdr, og blev passet en aften.

nr 2 har nok vaeret omkring halvt aar

nr tre blev passet da han startede institution, omkring 11 mdr

Anmeld

1. marts 2012

Alexander&Lærke

Den store var 3 md da han blev passet ude med overnatning ved mine forældre, og han sov hele natten vildt.... Han har været passet rigtigt mange gange ved sine bedste forældre og taget tit derover også uden grund til pasning. 

Vores datter er 7 md nu og er aldrig blevet passet af andre end sin mor, og far 1-2 gange mens jeg har handlet og hun sov. Tror tiden er gået mig forbi og tror vi skal til at træne det lidt nu, for hun skal ud og passet om 3 md og tror da hun får et chok, og hun er i forvejen total mor syg Så åhhh

Anmeld

1. marts 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

OoLøjsoO skriver:

Knus herfra

Hmm, 3-4 timer som 7 mdr gammel , kom ikke i Dp eller vs og som 2 årig var det ca 10 gange i alt fra 10-15 min til et par timer. Vi har helst altid vores børn med os overalt og er meget ude og rundt omkring og besøger familie,udflugter, handlen mm, og får helst passet i særlige tilfælde. Nu har vi Så to børn, og den mindste prøvede det som 6-7 mdr gammel i halvanden time. Og fik dem f.eks passet da vi stod og skulle flytte og pakke ting osv, så lidt få timer et par gange på den uge det stod på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.