Gravsteder og hvem der bestemmer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.469 visninger
41 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Anonym trådstarter

Goddag de damer 

Jeg mistede min far for mange år siden, det har været svært for os at besøge ham, men så her i julen tog jeg mig sammen, lavede en sød lille dekoration med lys og besøgte ham.

Nå, nu til mit sure opstød. Gravstedet var så grimt! Min farmor (som vi ikke snakker med) har plantet en rhodedendron busk ude i siden på gravstede - og ja, lige foran den bette sten der står "far" på, så nu kan man slet ikke se den sten.

Kan se at busken har stået der i flere år, men det er så grimt og det er så sørgeligt. Mig og min søster blev helt ked af det  specielt nu hvor vi endelig havde taget os mod for at besøge ham..

Kan man klage til nogen? Ved godt det er min farmors søn der ligger der, men det er virkelig grimt - se  selv billedet  Ikke engang hvis man står ude til højre og kigger så kan man se stenen, den er fuldstændig dækket til..

Haha nu er der jo ingen pointe i at være ano, nå lige meget  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

wamse

Hvis hun har betalt, så er det hende, som kan bestemme det 

Men synes nu ikke det er grimt, men kan godt forstå, at i gerne ville kunne se den sten

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Det er min mor der har betalt, men tror ikke hun vil gøre noget. Hun har det svært ved at tænke på ham og besøger ham ikke.

Så tænkte at jeg måske selv kunne gøre noget? 

Anmeld

29. februar 2012

Stéphanie

Anonym skriver:

Goddag de damer 

Jeg mistede min far for mange år siden, det har været svært for os at besøge ham, men så her i julen tog jeg mig sammen, lavede en sød lille dekoration med lys og besøgte ham.

Nå, nu til mit sure opstød. Gravstedet var så grimt! Min farmor (som vi ikke snakker med) har plantet en rhodedendron busk ude i siden på gravstede - og ja, lige foran den bette sten der står "far" på, så nu kan man slet ikke se den sten.

Kan se at busken har stået der i flere år, men det er så grimt og det er så sørgeligt. Mig og min søster blev helt ked af det  specielt nu hvor vi endelig havde taget os mod for at besøge ham..

Kan man klage til nogen? Ved godt det er min farmors søn der ligger der, men det er virkelig grimt - se  selv billedet  Ikke engang hvis man står ude til højre og kigger så kan man se stenen, den er fuldstændig dækket til..

Haha nu er der jo ingen pointe i at være ano, nå lige meget  

Den der betaler gravstedet, bestemmer også hvordan der ser ud 

Anmeld

29. februar 2012

Stumpen

Kan I evt. flytte stenen over i den anden side?

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Stéphanie skriver:

Den der betaler gravstedet, bestemmer også hvordan der ser ud 

Ja men nu hvor min mor ikke så gerne vil have noget med det af gøre på den måde. Kan jeg ikke gøre noget?

Eller altså, hvem skal jeg egentligt have fat i for at kunne gøre noget? 

Anmeld

29. februar 2012

wamse

Anonym skriver:

Det er min mor der har betalt, men tror ikke hun vil gøre noget. Hun har det svært ved at tænke på ham og besøger ham ikke.

Så tænkte at jeg måske selv kunne gøre noget? 

Det er jeg godt nok i tvivl om, du har noget at sige Men din mor kan helt sikkert bestemme det

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Kan I evt. flytte stenen over i den anden side?

Der står også en bette buske, hun har plantet alle vegne...

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Men synes nu ikke det er grimt, men kan godt forstå, at i gerne ville kunne se den sten

Det ville ikke være grimt hvis stenen kunne ses, det er også bare mig der er sur 

Men hun kunne da have sat busken helt ind i hjørnet så man kunne se stenen istedet for..

Anmeld

29. februar 2012

wamse

Anonym skriver:

Det ville ikke være grimt hvis stenen kunne ses, det er også bare mig der er sur 

Men hun kunne da have sat busken helt ind i hjørnet så man kunne se stenen istedet for..

Det er heller ikke særlig betænktsomt af hende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.