Jeg er så bange...:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.728 visninger
28 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Anonym trådstarter

Hallo piger... 

Jeg er 4+3, det er mit første barn og jeg har læst at man let kan miste.. Jeg vil slet ikke miste mit barn og vil meget gerne nyde mit gravidtet, men havde mareridt og vid ikke hvad jeg skal gør for jeg bliver ved med at tænke på at jeg kan miste den.. Og det få mig så til at tænke at jeg måske ikk skal knytte mig til det så nu hvis der sker noget så min verden ikk går i stykker.. 

Først var det hård at tænke på hvornå den dag skulle komme, og når den dag er så kommet er det så at man tænker vil den mon blive ved med at være der?+ Det er så skræmmende at tænke på... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hallo piger... 

Jeg er 4+3, det er mit første barn og jeg har læst at man let kan miste.. Jeg vil slet ikke miste mit barn og vil meget gerne nyde mit gravidtet, men havde mareridt og vid ikke hvad jeg skal gør for jeg bliver ved med at tænke på at jeg kan miste den.. Og det få mig så til at tænke at jeg måske ikk skal knytte mig til det så nu hvis der sker noget så min verden ikk går i stykker.. 

Først var det hård at tænke på hvornå den dag skulle komme, og når den dag er så kommet er det så at man tænker vil den mon blive ved med at være der?+ Det er så skræmmende at tænke på... 

har du overvejet at betale dig fra en tidlig scanning så du kan få lidt  ro i sjælen, det er hverken sundt for dig eller bebse hvis du går og er bange

Anmeld

29. februar 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Hallo piger... 

Stort kram til dig!

Tror det er normalt at blive bange og have bekymringer.. De starter fra man bliver gravid og forsætter vist hele livet

Jeg har oz prøvet at blive bange og direkte ked af det pga. en drøm, men det hjælper at snakke om det og blive mødt med forståelse

Anmeld

29. februar 2012

NNL

Min første graviditet mistede jeg 5+2, og kan bare sige til dig at man bliver lige ked af det uanset om man har "valgt" at knytte sig til fosteret eller ej.

Da jeg blev gravid denne gang, skulle der også gå lidt tid før jeg rigtig turde tro på det og turde glæde mig over det. Og det samme fra min kærestes side. Det fortryder jeg nu, jeg var blevet ligeså ked af det under alle omstændigheder, hvis det gik galt igen.

Bare husk at langt de fleste graviditeter jo går til held

PS. Der bliver ved med at dukke ting op man bekymrer sig om, så prøv at nyde tiden og tænk på at det selvfølgelig nok skal gå og at der kommer et dejligt barn til dig/jer sidst på året 

Anmeld

29. februar 2012

Frk.S

Du kan lige så godt vænne dig til det
Altså ikke at være bange - men i hvert fald bekymret.

Jeg var også nevøs for om jeg skulle miste fosteret. Jeg troede jeg kunne slappe af efter NF, og det kunne jeg da også lidt - der vidste jeg at det så ud som det skulle.
Men så kom der andre bekymringer: ville alt se fint ud til MD scanningen også, var jeg en af dem der fødte før tid, hvordan ville fødslen gå, osv osv.

Og jeg tænkte, at det ville blive rart når hun kom ud, og jeg kunne stoppe alle de bekymringer.
HA! Jeg blev klogere - bekymringerne fortsætter - man har skabt et dejligt lille væsen, som man elsker af hele sit hjerte, og som man kun vil det bedste for.
Jeg tror det er naturligt at bekymre sig om sit barn - og ja, det starter allerede den dag man finder ud af at h*n er på vej.

Det bedste råd jeg kan give dig er, at forsøge at slappe af og bare NYDE det (det går SÅ stærkt). Det er nemmere sagt end gjort - som skrevet var jeg ikke selv for god til det.
For ja, der er risiko for at miste det - men i LANGT de fleste tilfælde går det jo godt.

Stort tillykke med gravditeten i ørvrigt.

Anmeld

29. februar 2012

Gravid2012

Anonym skriver:

Hallo piger... 

Hej... jeg er 5+0 og jeg har noejagtig den samme frygt! jeg kan slet ikke sove om natten pga jeg er saa bange for at jeg mister... det er ogsaa mit foerste barn, og man hoerer saa meget... saa kan godt foelge dig. Jeg haaber med hele mit hjerte at alt vil gaa godt for dig... og ja mig

Anmeld

29. februar 2012

Gravid2012

NNL skriver:

Min første graviditet mistede jeg 5+2, og kan bare sige til dig at man bliver lige ked af det uanset om man har "valgt" at knytte sig til fosteret eller ej.

Da jeg blev gravid denne gang, skulle der også gå lidt tid før jeg rigtig turde tro på det og turde glæde mig over det. Og det samme fra min kærestes side. Det fortryder jeg nu, jeg var blevet ligeså ked af det under alle omstændigheder, hvis det gik galt igen.

Bare husk at langt de fleste graviditeter jo går til held

PS. Der bliver ved med at dukke ting op man bekymrer sig om, så prøv at nyde tiden og tænk på at det selvfølgelig nok skal gå og at der kommer et dejligt barn til dig/jer sidst på året 

undskyld men maa jeg spoerger dig om noget ...? Hvordan foeles det naar man mister - bloeder man? eller "forsvinder" den bare naar det er saa tidlig...

Anmeld

29. februar 2012

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Hallo piger... 

Jeg var ogsaa nervos i den forste tid - men var nodt til at sige til mig selv, at hvis det ikke gor ondt eller bloder - jamen saa er det 'sikkert'...

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

har du overvejet at betale dig fra en tidlig scanning så du kan få lidt  ro i sjælen, det er hverken sundt for dig eller bebse hvis du går og er bange

Jo, det vil jeg gerne gør.. Ved du hvor meget de koster?? Skal jeg snakke med min læge om det eller...

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

1234567890 skriver:

undskyld men maa jeg spoerger dig om noget ...? Hvordan foeles det naar man mister - bloeder man? eller "forsvinder" den bare naar det er saa tidlig...

Yea du må meget undskyld søde, det vil jeg også gerne vide?+ kan man føle noget, og hvordan sker det???.. Undskyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.