Jeg er så bange...:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jo, det vil jeg gerne gør.. Ved du hvor meget de koster?? Skal jeg snakke med min læge om det eller...

nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men i kbh kan man på denlillekøbenhavner få det for 200kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Stort kram til dig!

Tror det er normalt at blive bange og have bekymringer.. De starter fra man bliver gravid og forsætter vist hele livet

Jeg har oz prøvet at blive bange og direkte ked af det pga. en drøm, men det hjælper at snakke om det og blive mødt med forståelse

Taaaaak... Det er jo det.. det er en af miraklerne at være forældre (især mor) ikk???

Nu kan jeg på en eller andet måde føle hvordan vores forædre må have haft det med os.. 

Anmeld

29. februar 2012

NNL

1234567890 skriver:

undskyld men maa jeg spoerger dig om noget ...? Hvordan foeles det naar man mister - bloeder man? eller "forsvinder" den bare naar det er saa tidlig...

Du må meget gerne spørge

Jeg havde en mistanke om at det ville ske, fordi mine tests pludseligt blev svagere og svagere efter 5+0.

En dag havde jeg rigtig ondt i lænden, og fæle mens- / ligament smerter, kunne nærmest ikke gå oprejst. Og om aftenen da jeg skulle tisse, var der rigtig meget blod på papiret. Kiggede ned i toilettet hvor der lå en lille klump. Undskyld detajlerne her, men det lignede en klat blod pakket ind i slimhinder på et par cm. Havde ikke mærket at det kom ud...

Og ellers blødte jeg bare i 8 dage derefter, som en voldsom menstruation. Mine tests blev hurtigt helt negative, hvilket ifølge lægen var godt, da det hele så var kommet med ud.

Håber det gav lidt svar, ellers spørger du bare noget mere

Anmeld

29. februar 2012

Gravid2012

Anonym skriver:

Yea du må meget undskyld søde, det vil jeg også gerne vide?+ kan man føle noget, og hvordan sker det???.. Undskyld

det lyder til vi taenker over de samme ting... vi maa foelges ad. Naar du engang oensker ikke at vaere anonym. du skriver bare hvis og naar du har lyst...

Anmeld

29. februar 2012

Gravid2012

NNL skriver:

Du må meget gerne spørge

Jeg havde en mistanke om at det ville ske, fordi mine tests pludseligt blev svagere og svagere efter 5+0.

En dag havde jeg rigtig ondt i lænden, og fæle mens- / ligament smerter, kunne nærmest ikke gå oprejst. Og om aftenen da jeg skulle tisse, var der rigtig meget blod på papiret. Kiggede ned i toilettet hvor der lå en lille klump. Undskyld detajlerne her, men det lignede en klat blod pakket ind i slimhinder på et par cm. Havde ikke mærket at det kom ud...

Og ellers blødte jeg bare i 8 dage derefter, som en voldsom menstruation. Mine tests blev hurtigt helt negative, hvilket ifølge lægen var godt, da det hele så var kommet med ud.

uhh det lyder ikke rart... men tak for dit svar

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Du kan lige så godt vænne dig til det
Altså ikke at være bange - men i hvert fald bekymret.

Jeg var også nevøs for om jeg skulle miste fosteret. Jeg troede jeg kunne slappe af efter NF, og det kunne jeg da også lidt - der vidste jeg at det så ud som det skulle.
Men så kom der andre bekymringer: ville alt se fint ud til MD scanningen også, var jeg en af dem der fødte før tid, hvordan ville fødslen gå, osv osv.

Og jeg tænkte, at det ville blive rart når hun kom ud, og jeg kunne stoppe alle de bekymringer.
HA! Jeg blev klogere - bekymringerne fortsætter - man har skabt et dejligt lille væsen, som man elsker af hele sit hjerte, og som man kun vil det bedste for.
Jeg tror det er naturligt at bekymre sig om sit barn - og ja, det starter allerede den dag man finder ud af at h*n er på vej.

Det bedste råd jeg kan give dig er, at forsøge at slappe af og bare NYDE det (det går SÅ stærkt). Det er nemmere sagt end gjort - som skrevet var jeg ikke selv for god til det.
For ja, der er risiko for at miste det - men i LANGT de fleste tilfælde går det jo godt.

Stort tillykke med gravditeten i ørvrigt.

Taak

Og jeg synes at alt går så langtsom.. Vil så meget gerne frem så jeg kan føle mig lidt mere sikker... Heh vil du tro at jeg kun har taget 1test?? Jeg tør simpelthen ikke tage en ekstra test fordi jeg bange for at jeg har taget testen forkert, at min mens stadig er forsinket så tør ikke tage test igen 

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men i kbh kan man på denlillekøbenhavner få det for 200kr

Tak for din svar

Jeg bor i århus, er det lægen der sender mig dertil eller skal jeg selv finde det på google... Hvad hedder de???

Anmeld

29. februar 2012

September2012

Jeg har det på samme måde. Er i 4+4, og er ofte nervøs for, at der er noget galt. Især i forbindelse med de menstruationslignende smerter. Men så længe jeg ikke har meget ondt eller bløder, så kan jeg godt overbevise mig selv om, at det nok skal gå. For det gør de fleste graviditeter jo, så hvorfor skulle min ikke også gå godt?

Jeg har taget en test hver dag siden jeg testede positiv - det hele er jo så abstrakt, så tester på livet løs indtil jeg måske en dag indser, at jeg er gravid

Anmeld

29. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Tak for din svar

Jeg bor i århus, er det lægen der sender mig dertil eller skal jeg selv finde det på google... Hvad hedder de???

man skal selv finde det på nettet, og så finde ud af at bestille tid osv - kender ingen i århus, da jeg selv er fra københavn men ja google er din ven hehe.

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

NNL skriver:

Du må meget gerne spørge

Gud, det må have vært hård

Det der ligament smerter er det stikken i underlivet, for har haft det flere gange det her dage, og er der noget som kan forårsage det... Jeg har f.eks lagt mærker til at når jeg går ret meget at jeg får de stikken/eller ved ikk om det bare noget jeg selv bilder mig ind

Min mor sagde til mig at jeg skulle slappe lidt af, ikke går ret meget og lad være med alt det der hurtige/pludselig bevægelser som jeg så er god til.. Men gud hvad skal jeg gør, det lyder bare at jeg virkelig skal gør alt så langtssomt som muligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.