sygemeldt:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

LotusCPH

M&R skriver:

Bækkenløsning..... av for helved..... Undskyld sproget... men hvor gør det ondt...
Blev igår sygemeldt pga bækkeløsning selvom det ikke er med min gode vilje og alt alt for tidligt så er jeg også ret lettet... har ikke rigtig kunne gå de sidste par dage og følte mig stadig forpligtet ovdr for mine kunder til at tage på arbejde(er frisør) . men nu har min krop og lægen taget beslutningen for mig... Nu skal jeg bare lige acceptere det.... andre der også allerede er blevet sygemeldt?

Det er for det rigtige - arbejdet takker dig ikke for du ikke kan arb. pga smerter. og heller ej kunderne. Folk forstår. Dit krop takker dig og bebs - Så godt at se du fik gjort det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Det er for det rigtige - arbejdet takker dig ikke for du ikke kan arb. pga smerter. og heller ej kunderne. Folk forstår. Dit krop takker dig og bebs - Så godt at se du fik gjort det

ja er os glad for det nu selvom det er lidt hårdt... føler mig lidt afskåret for omverdenen, nå man normalt er sammen med så mange mennesker... men går med krykker nu for at aflaste mit bækken så det er godt at jeg ikke arbejder mere... så er allerede nu begyndt at ordne børneværelset

Anmeld

23. marts 2012

LotusCPH

Jeg har sagt nej til de krykker- med to børn på 3 og 5 er det lidt svært at gå rundt med. har du prøvet fys? Det går jeg til nu det er fantastisk - fik tape på ryggen men det holdte ikke helt. Men har fået en masse gode øvelser. Men midt i flytning er tiden ikke så meget til det :/ 

Manden har godt nok sendt mig ud af lejligheden mens de store ting skal flyttes - nok meget godt. Kan ikk bare sidde og kigge på de andre arbejder

Men ja man bliver afskåret lidt for omverdenen - havde vi ikke haft flytningen og tusind ting med de børn - så havde jeg nok også keder mig. Men syntes godt nok der har været meget. Også med at få lejligheden afsat. Nu vil vi bare gerne på plads i huset så vi kan få indrettet børneværelset og bebses

Anmeld

23. marts 2012

M&R

Puha ja så har du godt nok os rigeligt at se til:-) men i når da os kun lge at komme på plads så:-) puha ja kender det godt er heller ik selv for god til at kigge på...

Nej ik lige fys men går til svømning og akupunktur og det er godt til det så det er bare rigtig dejligt....sys os det hjælper lidt at man babynder at kunne komme lidt ud i det gode vejr:-)

Anmeld

31. marts 2012

Chevro

Har gået hjemme siden jeg blev færdig med uddannelse, i sommers. Men jeg er super glad for at jeg har været hjemme i al den tid jeg har været gravid, specielt de sidste par mdr :/ Der fik jeg også konstateret bækkenløsning - selvom jeg tvivler lidt på at det egentlig er det? Men døjer en del også!

Er du ved at have accepteret at gå hjemme? Kan se du har termin samme dag som jeg (:

Anmeld

2. april 2012

M&R

Chevro skriver:

Har gået hjemme siden jeg blev færdig med uddannelse, i sommers. Men jeg er super glad for at jeg har været hjemme i al den tid jeg har været gravid, specielt de sidste par mdr :/ Der fik jeg også konstateret bækkenløsning - selvom jeg tvivler lidt på at det egentlig er det? Men døjer en del også!

Er du ved at have accepteret at gå hjemme? Kan se du har termin samme dag som jeg (:

Puha det var lang tid... men ville nok også være lidt dumt at begynde pp noget nyt... :-)
det begynder at hjælpe på det. er gået i gang med en masser af kreative projekter og som tiden går så sys jeg egentlig at det er dejligt at være hjemme... især fordi jeg kan mærke at det hjælper på smerterne:-):-)
Hvor kommer du fra i landet?

Anmeld

2. april 2012

Chevro

Bor i østjylland/ mellem Randers og Grenå (:

Anmeld

2. april 2012

M&R

Chevro skriver:

Bor i østjylland/ mellem Randers og Grenå (:

Hvilket sygehus skal du så føde på:-) er det randers?

Anmeld

2. april 2012

Chevro

Ja det er det (: Det skulle vist være en god fødeafd.

Anmeld

2. april 2012

M&R

Chevro skriver:

Ja det er det (: Det skulle vist være en god fødeafd.

Ja det tror jeg os... det var også en af mine valg muligheder efter silkeborg lukkede men viborg er noget tætter på:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.