Altså det er det bedste for alle parter
Også arbejdet
Men ja havde det også MEGET svært ved at sku lytte til min krop på en helt anden måde. Arbejde har og er altid været min passion. Elsker at være i omdrejninger og står ALDRIG stille.
Men ligenu handler det om at tænke sig om under HVER bevægelse og faktisk lære at slappe af og nyde tanken om at sku være mor og være gravid. Men I er et team derhjemme - så få en masse hjælp. ALT hvad torve og reb ka holde - du er altså kun denne graviditet nærmest EN GANG i dit liv. SÅ det er om at nyde det - og specielt når der oz er extra smerter med i det.
Det er så småt først gået op for mig hvor slemt det egentlig er med bækkenløsningen og sygdommen. Men bækkenløsningen ka jeg gøre lidt ved og ja det andet ka jeg ik gøre en dyt ved andet end vente til baby er ude så behandling ka komme igang.
Alt i alt ikke tænk for meget og gi dig selv lov til ikke at fare rundt og please andre. Nu er det de andres tur 
Men slip overblikket og perfektionismen, er dine nærmeste også gladere ved. Hvis ikke så få lægen til at dokumentere det- Det står i min vandrejournal, samt papirer fra fys og læge. Så det hjalp lidt både mig selv og manden til at forstå alvoren i det.
Herhjemme er det mandens børn, familien, "katten" sågar og manden selv der tager fat. Der er jo en grund til du er sygemeldt.
Sikke en roman - holder nu
PS: Ja det er længe at gå hjemme, men er så heldig også at have et freelancejob og Ad´er så det foregår heldigvis foran computerne og over tlf
og helst ingen kundemøder - ka ik tage på større rejser m. offentligt.
Anmeld