sygemeldt:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

lio

Hvordan føles det?

hvor sidder smeterne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

M&R

MissBee skriver:

jeg er også gået i gang med at finde mønstre til bukser som jeg ville til at sy, så hvis du falder over nogle må du gerne sige til

Har købt garn og strikkepinde men kan ikke huske hvordan man starter  hihi

He he ja det kan jeg virkelig slet heller ik finde ud af:-D
men har idag syet ammepude, en stjernepude mangler bare fyld... og så en buksedragt:-D tænker at den må jeg da ku bruge i laaaang tid:-) he he:-) men hva skal jeg så findd på imorgen:-)

Anmeld

29. februar 2012

M&R

Jamen det er vist meget forskelligt fra person til person men når jeg ligger eller går eller køre bil så trækker det ned i mit ene ben... kan ik sidde ned mere end ti minutter af gangen så er mit haleben ved at slå mig ihjel... og så gør det nas lige over skambenet og oo til navlen.... osv... Men igen det er meget forskelligt fra person til person siger de kloge....:-)

Anmeld

29. februar 2012

MissBee

Laijona Äiti skriver:

Hvordan føles det?

hvor sidder smeterne?

mine smerter er primært fra venstre balle -lige over hoften og ned til knæet og til tider i symfysen.. Det føles som om hoften ikke sidder i hak når man vil støtte på benet og hvis jeg bukker mig forover og vil rejse rygen igen skyder smerten op i lænden og ned mod knæet.

Man kan kun gå med små skridt da det ellers gør ondt. og især det at rejse sig fra siddende stilling gør ondt...

Anmeld

29. februar 2012

MissBee

M&R skriver:

He he ja det kan jeg virkelig slet heller ik finde ud af:-D
men har idag syet ammepude, en stjernepude mangler bare fyld... og så en buksedragt:-D tænker at den må jeg da ku bruge i laaaang tid:-) he he:-) men hva skal jeg så findd på imorgen:-)

ammepude køber jeg en særlig en der skule være super til dobbelt amning

hvad bruger du en stjernepude til? pynt el har den et formål..?

Anmeld

29. februar 2012

lio

MissBee skriver:

mine smerter er primært fra venstre balle -lige over hoften og ned til knæet og til tider i symfysen.. Det føles som om hoften ikke sidder i hak når man vil støtte på benet og hvis jeg bukker mig forover og vil rejse rygen igen skyder smerten op i lænden og ned mod knæet.

Man kan kun gå med små skridt da det ellers gør ondt. og især det at rejse sig fra siddende stilling gør ondt...

arh.. okay

Anmeld

1. marts 2012

M&R

MissBee skriver:

ammepude køber jeg en særlig en der skule være super til dobbelt amning

hvad bruger du en stjernepude til? pynt el har den et formål..?

Ja det kan jeg godt forstå det er nok nogle lidt andre ting du skal ud oh have når der er to på vej:-)
jamen så den på nettet og tænkte sådan en skal baby da ha at hygge sig i:-) tror den bliver god at tumle i:-) og så sys jeg den så lidt sjov ud:-):-)

Anmeld

1. marts 2012

MissBee

M&R skriver:

Ja det kan jeg godt forstå det er nok nogle lidt andre ting du skal ud oh have når der er to på vej:-)
jamen så den på nettet og tænkte sådan en skal baby da ha at hygge sig i:-) tror den bliver god at tumle i:-) og så sys jeg den så lidt sjov ud:-):-)

du må da endelig lægge et billede når du får fyld i

Anmeld

1. marts 2012

M&R

MissBee skriver:

du må da endelig lægge et billede når du får fyld i

Jamen det vil jeg gøre så:-) hvis du gerne vil se hvordan ddn ser ud så prøv at googld stjernepude til baby:-)

Anmeld

1. marts 2012

MissBee

M&R skriver:

Jamen det vil jeg gøre så:-) hvis du gerne vil se hvordan ddn ser ud så prøv at googld stjernepude til baby:-)

hvor er den bare fed! og hvor er du bare god hvis du kan lave så noget..

Hihi så meget kan jeg bestemt ikke på en symaskine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.