sygemeldt:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.910 visninger
44 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

M&R

Bækkenløsning..... av for helved..... Undskyld sproget... men hvor gør det ondt...
Blev igår sygemeldt pga bækkeløsning selvom det ikke er med min gode vilje og alt alt for tidligt så er jeg også ret lettet... har ikke rigtig kunne gå de sidste par dage og følte mig stadig forpligtet ovdr for mine kunder til at tage på arbejde(er frisør) . men nu har min krop og lægen taget beslutningen for mig... Nu skal jeg bare lige acceptere det.... andre der også allerede er blevet sygemeldt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

JonTri

Har haft bl begge mine graviditeter... og ligger pt på divaen med ondt... hader også hvis det ender i en sygemelding, men kan knap gå efter en vagt (er sygeplejerske). Savner at arbejde (har lige været på barsel), men skal vist lytte til kroppen... 

Tager til læge torsdag og så må vi se hvad han siger... det er vel heller ikke rimeligt at jeg ringer og melder mig syg hele tiden

Så ved præcis hvordan du har det

Anmeld

28. februar 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Jeg er sygemeldt på ½tid, jeg har fået det meget bedre og har sjældent kvalme og opkast længere.. Men passer jeg ikke mine hvile tider til middag og ikke mindst mine måltider, så kommer det med det samme sammen med kraftig hovedpine og hjertebanken..

Det kommer også hvis jeg stresser det mindste, det kan være lige fra at en tlf ringer 1 min af afgang fra jobbet, fordi jeg ved jeg får det dårligt som lyn fra en blå himmel.. Til at jeg er kommet for sent op, og det hele skal gå lidt hurtigere en sneglefart..

Håber virkelig ikke jeg får BL - det magter jeg ikk..

Anmeld

28. februar 2012

Team Putte

M&R skriver:

Bækkenløsning..... av for helved..... Undskyld sproget... men hvor gør det ondt...
Blev igår sygemeldt pga bækkeløsning selvom det ikke er med min gode vilje og alt alt for tidligt så er jeg også ret lettet... har ikke rigtig kunne gå de sidste par dage og følte mig stadig forpligtet ovdr for mine kunder til at tage på arbejde(er frisør) . men nu har min krop og lægen taget beslutningen for mig... Nu skal jeg bare lige acceptere det.... andre der også allerede er blevet sygemeldt?

Har været sygemeldt med stress siden jeg var 11 uger henne.. Nu er jeg i uge 24 og må indrømme at tiden godt kan føles lidt lang engang imellem

Anmeld

28. februar 2012

MissBee

M&R skriver:

stoppede med at arbejde i fredags pga BL da jeg ikke kunne mere, måtte stoppe grædende af smerte på vej hjem fra busstoppestedet da jeg ikke kunne gå de sidste 50 meter hjem...  

Jeg hader det!!! Jeg er super frisk i hovedet fra kl 7-23 og har intet at lave herhjemme (må jo intet) 

Burde først have gået fra i uge 23 (tvillinge regler) men nu ligger jeg her altså og tæller pipfuglepå altanen... GAB!!!! gode ideer til hvad man kan foretage sig liggende søges

Anmeld

28. februar 2012

LilleLene

M&R skriver:

Har så ondt af dig

Anmeld

28. februar 2012

M&R

MissBee skriver:

stoppede med at arbejde i fredags pga BL da jeg ikke kunne mere, måtte stoppe grædende af smerte på vej hjem fra busstoppestedet da jeg ikke kunne gå de sidste 50 meter hjem...  

Jeg hader det!!! Jeg er super frisk i hovedet fra kl 7-23 og har intet at lave herhjemme (må jo intet) 

Burde først have gået fra i uge 23 (tvillinge regler) men nu ligger jeg her altså og tæller pipfuglepå altanen... GAB!!!! gode ideer til hvad man kan foretage sig liggende søges

Ej puha stakkels dig.... det er bare en træls måde at have ondt på så heller brække en arm... os fordi man kan ik noget som helst... jeg gik i panik igår og søgte på nettet kreative ting at lave men der er ik mange hvor man kan ligge ned.... men skal alligeveltil at sy lidt:-) har fundet nogle ting til bette som jeg vil lave... har os overvejet at begynde og hækle, men ved ik om jeg kan sådan noget... en det er da tidsforriv:-):-)

Anmeld

28. februar 2012

M&R

LilleLene skriver:

Har så ondt af dig

Tusind tak:-):-)

Anmeld

28. februar 2012

M&R

JonTri skriver:

Har haft bl begge mine graviditeter... og ligger pt på divaen med ondt... hader også hvis det ender i en sygemelding, men kan knap gå efter en vagt (er sygeplejerske). Savner at arbejde (har lige været på barsel), men skal vist lytte til kroppen... 

Tager til læge torsdag og så må vi se hvad han siger... det er vel heller ikke rimeligt at jeg ringer og melder mig syg hele tiden

Så ved præcis hvordan du har det

Åhhh dr spændt på at høre hvad lægen siger til dig på torsdag... det ku godt lyde lidt som mig...
Det er ik sjovt...
Men det er jo os et ret krævende job du har så kn jo godt være at løsningen er en sygemelding selvom det ikk er sjovt....

Anmeld

28. februar 2012

MissBee

M&R skriver:

Ej puha stakkels dig.... det er bare en træls måde at have ondt på så heller brække en arm... os fordi man kan ik noget som helst... jeg gik i panik igår og søgte på nettet kreative ting at lave men der er ik mange hvor man kan ligge ned.... men skal alligeveltil at sy lidt:-) har fundet nogle ting til bette som jeg vil lave... har os overvejet at begynde og hækle, men ved ik om jeg kan sådan noget... en det er da tidsforriv:-):-)

jeg er også gået i gang med at finde mønstre til bukser som jeg ville til at sy, så hvis du falder over nogle må du gerne sige til

Har købt garn og strikkepinde men kan ikke huske hvordan man starter  hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.