Er dette kønsvorter eller hormonknopper? (ik for sarte)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har haft det samme. Det er en salgs bumser/bylder. du kan få noget creme ved din læge som du skal hente på apoteket. Det kommer oftest pga. overvægt som irriterer huden fordi ens lår/numse går imod huden.. 

Håber du kan bruge mit svar...  

vejer 65 og er 170kg og er som sagt halvvejs i min gravilitet så overvægtig har jeg aldrig været...

Håber hun kan give mig det der creme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Tona

Anonym skriver:

Det er da skræmmende!!!

Ja, men det er ligesom herpes. Hvis du en gang har haft det, så kan det altid komme igen og der kan snilt gå årevis mellem 2 udbrud. Det kan også ske at det ikke kommer igen self.

I øvrigt, hvad der er endnu klammere er at man kan blive smittet af kønsvorter i svømmehallen eller på et offentligt toilet

Anmeld

27. februar 2012

Anonym

Anonym skriver:

vejer 65 og er 170kg og er som sagt halvvejs i min gravilitet så overvægtig har jeg aldrig været...

jeg fik noget klorhexidin sæbe at vaske i også, for at det ikke spredte sig og det hjalp faktisk meget!  

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Takker for svar alle sammen!! Jeg ringer til lægen i morgen og får klar besked

Anmeld

27. februar 2012

ano14316

Anonym skriver:

hvis du er 65 høj og vejer 170 kg, så tror jeg altså at du er en smule buttet

ej spøg til side... jeg har altid haft problemer med at mine lår støder sammen, og specielt hvis jeg går i løse bukser, og det resultere altså i at mine lår ligner dit billed meget, engang i mellem, nogen gange gør det ondt, andre gange ikke.

Idag er jeg tyk, men havde også problemet da jeg var skank (for 25 kg siden).

Så ville dage det meget roligt hvis jeg var dig, og hvis det chikanere dig, når du går, så tag enten gamasher på indenunder dine bukser, eller en smule babypudder.

babypudder brugte jeg meget da jeg arbejde i restaurant, hvor det var meget varmt og man gik meget.

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

hvis du er 65 høj og vejer 170 kg, så tror jeg altså at du er en smule buttet

ej spøg til side... jeg har altid haft problemer med at mine lår støder sammen, og specielt hvis jeg går i løse bukser, og det resultere altså i at mine lår ligner dit billed meget, engang i mellem, nogen gange gør det ondt, andre gange ikke.

Idag er jeg tyk, men havde også problemet da jeg var skank (for 25 kg siden).

Så ville dage det meget roligt hvis jeg var dig, og hvis det chikanere dig, når du går, så tag enten gamasher på indenunder dine bukser, eller en smule babypudder.

babypudder brugte jeg meget da jeg arbejde i restaurant, hvor det var meget varmt og man gik meget.

hahahhahha  mente jo 170cm

Men nej mine lår rør ikke ved hinanden og har aldrig oplevet det før denne gravilitet  meget mystisk!

Anmeld

27. februar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Hjælp !

Jeg har fået de her knopper inden ved skamlæberne/numsen jeg har taget et billede af dem, de sidder kun her og kun på den ene balle?? hvad er det?

Jeg har aldrig haft kønsvorter og har været sammen med min mand i over 5 år.. så har han været mig utro??  eller kan det ligge latent i så lang tid hvis det er kønsvorter??

Jeg er gravid og er kun ca halvvejs..

Hej med dig.

Da jeg ventede min søn fik jeg hormon knopper "dernede" jeg var 100 på at det var kønsvorter - og det var min læge faktisk også. Men i og med at jeg var grvid kunne han ikke gøre noget. Så vi aftalte bare at jeg skulle komme igen når jeg havde født.

Men da jeg havde født, forsvandt de helt af sig selv - lige så hurtigt som de var kommet og jeg har ikke set skyggen af dem siden.....

Mine lignede også bumser - nogen af dem var måske lidt hvide i det.

Smut forbi lægen - så får du ro på.... Er sikker på at det skyldes graviditeten

mht utroskab så læste jeg dengang at de kan ligge i kroppen i MANGE år før de bryder ud HVIS det nu skulle ske at være kønsvoter.. Så nu må du ikke æde din mand helt. Er sikker på alt er okay

Anmeld

27. februar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg ville klart smutte forbi lægen . Kønsvorter kan have mange forskellige måder at se ud på .

Og havde kan ligge og lure i virkelig mange år før de udbryder .
Umildbart synes jeg ikk det ligner kønsvorter. Men det skal tjekkes og især når di os er gravid .
Klør det ??

Helt enig. Synes ikke det ligner kønsvorter, men nærmere bumser som en anden også har skrevet. Bumser kan forekomme alle steder på kroppen. Dig ville jeg konsultere lægen...

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej med dig.

Da jeg ventede min søn fik jeg hormon knopper "dernede" jeg var 100 på at det var kønsvorter - og det var min læge faktisk også. Men i og med at jeg var grvid kunne han ikke gøre noget. Så vi aftalte bare at jeg skulle komme igen når jeg havde født.

Men da jeg havde født, forsvandt de helt af sig selv - lige så hurtigt som de var kommet og jeg har ikke set skyggen af dem siden.....

Mine lignede også bumser - nogen af dem var måske lidt hvide i det.

Smut forbi lægen - så får du ro på.... Er sikker på at det skyldes graviditeten

mht utroskab så læste jeg dengang at de kan ligge i kroppen i MANGE år før de bryder ud HVIS det nu skulle ske at være kønsvoter.. Så nu må du ikke æde din mand helt. Er sikker på alt er okay

jeg håber inderligt du har ret, jeg er bare typen der bekymre mig ved det mindste  

Jeg har ikke flået hovedet af ham men jeg kan da godt mærke at jeg har svært ved at være helt så hengiven og kærlig som jeg plejer  glæder mig til jeg får svar!

Anmeld

28. februar 2012

Zafir

For det første ligner det IKKE kønsvorter. For det andet, behøver ingen af jer, at være utro for at du får det. Virus der giver kønsvorter kan ligger sovene i kroppen i mange år og gå i udbrud pga en unfluenza eller andet, hvor imunforsvaret bliver påvirket.

Men altså - tag det fra en der HAR haft kønsvorter og det er ikke sjovt - Det er IKKE kønsvorter det du har taget billeder af...

Prøv evt en billedegoogle af kondylomer Så er du ikke i tvivl.

Men altså - hvis det er de der bumser der kan komme omkring balder osv, så en god sæbekur, hvor du tager en medicinsk sæbe fra apoteket og vasker dig grundigt 2-3 gange i døgnet fra maven til knæene hele vejen rundt tager det

Held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.