Er dette kønsvorter eller hormonknopper? (ik for sarte)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hjælp !

Jeg har fået de her knopper inden ved skamlæberne/numsen jeg har taget et billede af dem, de sidder kun her og kun på den ene balle?? hvad er det?

Jeg har aldrig haft kønsvorter og har været sammen med min mand i over 5 år.. så har han været mig utro??  eller kan det ligge latent i så lang tid hvis det er kønsvorter??

Jeg er gravid og er kun ca halvvejs..

Altså kønsvorter kan sagtens ligger på lur i flere år før de går i udbrud, men når du så først har haft dem så får du dem ikke igen. Normalt ville man kunne fjerne dem med en saks ligesom med de almindelige vorter mange har på halsen og under armene..

For mig at se ligner det altså ikke kønsvorter, det ligner mere bumser eller udslet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Hjælp !

Jeg har fået de her knopper inden ved skamlæberne/numsen jeg har taget et billede af dem, de sidder kun her og kun på den ene balle?? hvad er det?

Jeg har aldrig haft kønsvorter og har været sammen med min mand i over 5 år.. så har han været mig utro??  eller kan det ligge latent i så lang tid hvis det er kønsvorter??

Jeg tror bare det er knopper ... Sådan nogle har jeg også ind i mellem ..

Anmeld

27. februar 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

lod det stå til i 14 dage men har nu barberet igen og de forsvinder ikke?? synes der er mange og det skræmmer mig..

gå til lægen .. tror sompelthen ikke der er kænsvorter..

de er mere hvide i det..

Anmeld

27. februar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Hjælp !

jeg vil sige jeg fik kønsvorgter imens jeg ventede min søn og de gik væk lige så snart jeg fødte min søn min læge sage nogen får det fordi de har så mange homoner i koppen imens man er gravid det fik jeg avide

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Altså kønsvorter kan sagtens ligger på lur i flere år før de går i udbrud, men når du så først har haft dem så får du dem ikke igen. Normalt ville man kunne fjerne dem med en saks ligesom med de almindelige vorter mange har på halsen og under armene..

For mig at se ligner det altså ikke kønsvorter, det ligner mere bumser eller udslet 

Ja der er nok ingen vej udenom lægen... jeg har det bare så dårligt lige nu fordi jeg mistænker ham for alt muligt!  

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg vil sige jeg fik kønsvorgter imens jeg ventede min søn og de gik væk lige så snart jeg fødte min søn min læge sage nogen får det fordi de har så mange homoner i koppen imens man er gravid det fik jeg avide

har bare læst at man kan smitte ens barn under fødslen, det vil jeg jo ikke!

fik du så ks?

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

MelikkazMoar skriver:

gå til lægen .. tror sompelthen ikke der er kænsvorter..

de er mere hvide i det..

ok jeg tager mig sammen og bestiller en tid i morgen...

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg tror bare det er knopper ... Sådan nogle har jeg også ind i mellem ..

hvornår går de væk igen??

Anmeld

27. februar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

hvornår går de væk igen??

Om nogle dage vil jeg tro .. Det plejer mine og gøre ..

Anmeld

27. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

har bare læst at man kan smitte ens barn under fødslen, det vil jeg jo ikke!

fik du så ks?

Ja, men det er da kun hvis det er indvendige kønsvorter ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.