Er dette kønsvorter eller hormonknopper? (ik for sarte)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Ja der er nok ingen vej udenom lægen... jeg har det bare så dårligt lige nu fordi jeg mistænker ham for alt muligt!  

Ej nej nej, lad være med det  Din mand har ikke gjort noget, det ligner overhovedet ikke kønsvorter. Tror bare du skal tage det stille og roligt, det er nok bare udslæt og du skal have noget creme så de går væk 

Ring til lægen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Nej de hverken klør eller gør ondt.. jeg mærker kun til dem hvis jeg rør ved dem...

Er så fortvivlet nu... tænk nu hvis han har været mig utro??

Okay . Jamen så tror jeg bestemt ikk det er kønsvorter .
Men igen smut forbi lægen .

Anmeld

27. februar 2012

Maja88

jeg tænker bumser

Anmeld

27. februar 2012

Princesspigen

det skal lige siges at devirse køns sygdomme kan opfanges i svømmehaller, saunaer, offentlige tioletter osv så det behøver ikke nødvendigvis være at han har været dig utro hvis det er en sygdom, men ummidlbart ville jeg tage til læge eller hudlæge og få det tjækket for en sikkerheds skyld.. det kan jo os bare være homonerne der driller i form af knupper..

held og lykke

Anmeld

27. februar 2012

karina1980

dobbelt postet

Anmeld

27. februar 2012

karina1980

Anonym skriver:

Hjælp !

Jeg har fået de her knopper inden ved skamlæberne/numsen jeg har taget et billede af dem, de sidder kun her og kun på den ene balle?? hvad er det?

Jeg har aldrig haft kønsvorter og har været sammen med min mand i over 5 år.. så har han været mig utro??  eller kan det ligge latent i så lang tid hvis det er kønsvorter??

Jeg er gravid og er kun ca halvvejs..

for mig ligner det fuldstændig skægpest, det får jeg også fra tid til anden når jeg barber mig i skridtet, nogle gange kommer det selvom jeg ikke gør.

der har tidligere været et par fantastiske opskrifter på en god skrubcreme til at exfoliere med herinde, prøv at søge/finde dem og brug dem.

ang. kønsvorter så kan de smitte blot du benytter samme toilet som en der er smittet med disse, samt de kan ligge altent i flere år, så ro på, tvivler på manden er dig utro.

men det ligner skægpest, men smut om lægen, hvis du er meget nervøs, hellere en gang for meget end for lidt

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Ja, men det er da kun hvis det er indvendige kønsvorter ?

Jeg kan ikke mærke nogen indeni, hvor højt oppe kan de sidde?

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

for mig ligner det fuldstændig skægpest, det får jeg også fra tid til anden når jeg barber mig i skridtet, nogle gange kommer det selvom jeg ikke gør.

der har tidligere været et par fantastiske opskrifter på en god skrubcreme til at exfoliere med herinde, prøv at søge/finde dem og brug dem.

ang. kønsvorter så kan de smitte blot du benytter samme toilet som en der er smittet med disse, samt de kan ligge altent i flere år, så ro på, tvivler på manden er dig utro.

men det ligner skægpest, men smut om lægen, hvis du er meget nervøs, hellere en gang for meget end for lidt

skægpest er hvide og kan tykkes... de går væk hvis du skifter barberblad ofte nok

Og har bare ikke fået bumser nogen andre steder på kroppen...  

Jeg må op til lægen selvom jeg synes det er alt for pinligt!!!

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

det skal lige siges at devirse køns sygdomme kan opfanges i svømmehaller, saunaer, offentlige tioletter osv så det behøver ikke nødvendigvis være at han har været dig utro hvis det er en sygdom, men ummidlbart ville jeg tage til læge eller hudlæge og få det tjækket for en sikkerheds skyld.. det kan jo os bare være homonerne der driller i form af knupper..

held og lykke

har kun benyttet toiletter offentligt, så det skulle være det eneste sted... men føj da!!! jeg bliver helt panoid omkring hvor jeg kan "sætte" mig nu..

Anmeld

27. februar 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

har kun benyttet toiletter offentligt, så det skulle være det eneste sted... men føj da!!! jeg bliver helt panoid omkring hvor jeg kan "sætte" mig nu..

kender det godt.. eller det vil sige min søster sætter sig overhoved ikke på offentlige tioletter, men jeg selv er ikke så påpasslig, sætter mig på dem jeg vil og tisser når jeg vil.. nogle er heldige og andre ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.