Er dette kønsvorter eller hormonknopper? (ik for sarte)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Anonym

Anonym skriver:

har bare læst at man kan smitte ens barn under fødslen, det vil jeg jo ikke!

fik du så ks?

nej jeg fødte ham naturligvis og der intet vært efter de var væk to dage efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

kender det godt.. eller det vil sige min søster sætter sig overhoved ikke på offentlige tioletter, men jeg selv er ikke så påpasslig, sætter mig på dem jeg vil og tisser når jeg vil.. nogle er heldige og andre ikke..

Er bare i forvejen halv panisk omkring at røre ved håndtag og stænger i bussen..

og har altid tørret sædet af med papir inden jeg satte mig..

Anmeld

27. februar 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Er bare i forvejen halv panisk omkring at røre ved håndtag og stænger i bussen..

og har altid tørret sædet af med papir inden jeg satte mig..

der er lige så mange hvis ikke flere bakterier på offentlige toiletter som på sædet eller stangen i bussen..

Anmeld

27. februar 2012

Tona

Anonym skriver:

Hjælp !

Jeg har fået de her knopper inden ved skamlæberne/numsen jeg har taget et billede af dem, de sidder kun her og kun på den ene balle?? hvad er det?

Jeg har aldrig haft kønsvorter og har været sammen med min mand i over 5 år.. så har han været mig utro??  eller kan det ligge latent i så lang tid hvis det er kønsvorter??

Jeg er gravid og er kun ca halvvejs..

Det ligner bumser efter barbering eller hormonknopper. Det ligner slet ikke kønsvorter.

Men hvis det havde været kønsvorter, så kan det sagtens ske at de har ligget i dvale så længe hos din mand (eller dig). Så han behøvede ikke at have været dig utro hvis det var

Anmeld

27. februar 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Anonym skriver:

Hjælp !

Jeg har fået de her knopper inden ved skamlæberne/numsen jeg har taget et billede af dem, de sidder kun her og kun på den ene balle?? hvad er det?

Jeg har aldrig haft kønsvorter og har været sammen med min mand i over 5 år.. så har han været mig utro??  eller kan det ligge latent i så lang tid hvis det er kønsvorter??

Synes bare det ligner alm skægpest

Anmeld

27. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Jeg kan ikke mærke nogen indeni, hvor højt oppe kan de sidde?

Aner jeg faktisk ikke, men så burde de nok også sidde omkring din vaginale åbning.
Men igen, det ligner altså slet ikke kønsvorter, tror ikke du har noget at være bange for. Tæl til 10 og ring til lægen 

Anmeld

27. februar 2012

UnderCover37

RO PÅ! - det er ikke kønsvorter det der, det er hormon eller varmeknopper...

Og hvis det var kønsvorter så er der ingen grund til at mistænke utroskab med det samme da de faktisk som også tidl nævnt kan smitte ved brug af håndklæde eller fra et toilet.

Ring til lægen for at høre om du evt skal ha' lidt creme til at smøre dem med for at de hurtigere går i sig selv.

Anmeld

27. februar 2012

Hailiesmom11

Jeg synes også det ligner bumser, sådan kan jeg også se ud efter barbering og nogle gange er de bare enormt langt tid om at gå væk igen..

Anmeld

27. februar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Hjælp !

Jeg har haft det samme. Det er en salgs bumser/bylder. du kan få noget creme ved din læge som du skal hente på apoteket. Det kommer oftest pga. overvægt som irriterer huden fordi ens lår/numse går imod huden.. 

Håber du kan bruge mit svar...  

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Det ligner bumser efter barbering eller hormonknopper. Det ligner slet ikke kønsvorter.

Men hvis det havde været kønsvorter, så kan det sagtens ske at de har ligget i dvale så længe hos din mand (eller dig). Så han behøvede ikke at have været dig utro hvis det var

Det er da skræmmende!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.