Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
RiUL skriver: Nu er det jo lige om lidt!!!!! Tiden går jo bare så stærkt Og hold da helt k*ft hvor er du bare smuk gravid, glæder mig til at se indholdet af den smukke mave Knuus
Nu er det jo lige om lidt!!!!! Tiden går jo bare så stærkt
Og hold da helt k*ft hvor er du bare smuk gravid, glæder mig til at se indholdet af den smukke mave
Knuus
Tak smukke Det er så vildt.. har lige været til jm 32-3300g og hun regnede ikke med jeg gik weekenden over Håber så meget han snart kommer ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Flot mave...
Flot mave...
Tak søde
AalborgPigen skriver: Sikke en fin mave
Sikke en fin mave
Tusind tak
Chalala85 skriver: Tak smukke Det er så vildt.. har lige været til jm 32-3300g og hun regnede ikke med jeg gik weekenden over Håber så meget han snart kommer ud
Maven er bare så fin Savner helt min tykke mave
Orv, fin størrelse, og sindssygt hvis han kommer ud indenfor en uge
Sender dig lige lidt ve støv Glæder mig til at se bassemanden
RiUL skriver: Maven er bare så fin Savner helt min tykke mave Orv, fin størrelse, og sindssygt hvis han kommer ud indenfor en uge Sender dig lige lidt ve støv Glæder mig til at se bassemanden
hehe tak
Det vil bare være så dejligt, ja man savner den hurtigt igen
Tak for ve-støv, det modtages med -hånd
Den sidder så smukt Visse vasse hvordan du ser ud Du har jo en bebs i mavs og ja nok oz meget normalt at være træt og udkørt - du ska jo ha bebs ud Jahh er kun 6 mdr - og vejer 78,4 - før 66 kg - så det var ik meget du vejer - Men det er jo individuelt
Chalala85 skriver: hhvhvoSå er der lidt friske billeder af den kæmpe mavse Ingen med fjæs denne gang - Ligner simpelthen lort for er sååå træt for tiden hehe... SKal til JM idag, så er spændt. Håber virkelig snart han kommer ud. 9,2kg er der lagt på skalaen pt. Meeen de forsvinder igen hehe. Beklager, det ene billede ville ikke lige vende
hhvhvoSå er der lidt friske billeder af den kæmpe mavse
Ingen med fjæs denne gang - Ligner simpelthen lort for er sååå træt for tiden hehe...
SKal til JM idag, så er spændt. Håber virkelig snart han kommer ud. 9,2kg er der lagt på skalaen pt. Meeen de forsvinder igen hehe.
Beklager, det ene billede ville ikke lige vende
MaybeBIB skriver: Gud hvor vildt du allerede har termin om under 2 uger. Tiden flyver godt nok afsted må man sige den er simpelthen så smuk mave. Bliver så spændende at se vidunderet der gemmer sig derinde
Gud hvor vildt du allerede har termin om under 2 uger. Tiden flyver godt nok afsted må man sige den er simpelthen så smuk mave. Bliver så spændende at se vidunderet der gemmer sig derinde
Ja det er så vildt glæder mig også til at vise ham frem :-)
LotusCPH skriver: Den sidder så smukt Visse vasse hvordan du ser ud Du har jo en bebs i mavs og ja nok oz meget normalt at være træt og udkørt - du ska jo ha bebs ud Jahh er kun 6 mdr - og vejer 78,4 - før 66 kg - så det var ik meget du vejer - Men det er jo individuelt
Hvor er du sød :-) er på 69,2 kg nu men skidt det er det hele værd ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128