Bøvsens vila 38+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Mettemus

Hold op du er flot gravid!! Held og lykke det sidste korte stykke, håber det kommer til at gå nemt og smertefrit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Pige2009

Fin hule

Anmeld

27. februar 2012

Nadia&Daniel

Chalala85 skriver:

Så er der lidt friske billeder af den kæmpe mavse

Ingen med fjæs denne gang - Ligner simpelthen lort for er sååå træt for tiden hehe...

SKal til JM idag, så er spændt. Håber virkelig snart han kommer ud. 9,2kg er der lagt på skalaen pt.  Meeen de forsvinder igen hehe.

Beklager, det ene billede ville ikke lige vende

Smuk mave

Anmeld

27. februar 2012

Chalala85

Nadia&Daniel skriver:

Smuk mave

Tak søde

Anmeld

27. februar 2012

Chalala85

Baagøe skriver:

Fin hule

Tak

Anmeld

27. februar 2012

Chalala85

Mettemus skriver:

Hold op du er flot gravid!! Held og lykke det sidste korte stykke, håber det kommer til at gå nemt og smertefrit

Åhhh tak  Håber også det kommer til at gå godt

Anmeld

27. februar 2012

Chalala85

MAJ*MOR skriver:

er det rigtigt? Jeg har et ar under navlen (lige i kanten) som også klør, men JM sagde sidst, at det nok bare var fordi det hele udvider sig..

Måtte du vælge PKS denne gang eller "skal" du føde selv? Jeg fik nemlig valget, men vil da gerne prøve selv denne gang...

Jeg fik et valg, var til en lægesamtale og det hele. Men vil virkelig gerne prøve selv, føler mig lidt snydt efter sidst. Så nu giver jeg det en chance mere

Anmeld

27. februar 2012

Chalala85

B&J skriver:

super flot mave du har den sidder bare sååå godt

Tak søde

Anmeld

27. februar 2012

Chalala85

Ditte_Marie skriver:

Ja det er hårdt med trapper

Jeg tog jo 22,5kg på, og vi bor på 3. Sal - jeg dødede hver gang hah. Det var forfærdeligt.

Hvor lækkert med et rækkehus ! Er børneværelset så klar?

Hihi ej så er jeg glad for det ikke er flere kg, synes selv jeg puster når jeg skal op på 2 sal haha...

Jaaaa sådan da... Altså vugge osv står hos svigerne, overtro og alt det der går min svigermor op i hihi

Mangler stadig et puslebord Kan simpelthen ikke finde det perfekt, så det kommer nok først når han hilser på heh

Anmeld

27. februar 2012

Vidunderligeunger

Chalala85 skriver:

Jeg fik et valg, var til en lægesamtale og det hele. Men vil virkelig gerne prøve selv, føler mig lidt snydt efter sidst. Så nu giver jeg det en chance mere

samme her! Men dejligt at du alligevel fik valget, hvis du nu var utryg, efter sidste omgang.. Har lige læst et par af dine oprettede debatter, og nu du fik småveer der i uge 35 kan du så ikke sætte gang i dem igen ved at motionere lidt, eller ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.