Bøvsens vila 38+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Chalala85

MAJ*MOR skriver:

samme her! Men dejligt at du alligevel fik valget, hvis du nu var utryg, efter sidste omgang.. Har lige læst et par af dine oprettede debatter, og nu du fik småveer der i uge 35 kan du så ikke sætte gang i dem igen ved at motionere lidt, eller ??

Jeg var virkelig nervøs og er det nok stadig for at ende i samme rumlen som sidst.. men ja der er jo 50/50

Jeg prøver virkelig, jeg går på trapper konstant og laaange gåture får masser af jag osv meeeen intet mere... så håber på det modner min livmoderhals så meget at når det sker så tager det ikke helt lige så lang tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Vidunderligeunger

Chalala85 skriver:

Jeg var virkelig nervøs og er det nok stadig for at ende i samme rumlen som sidst.. men ja der er jo 50/50

Jeg prøver virkelig, jeg går på trapper konstant og laaange gåture får masser af jag osv meeeen intet mere... så håber på det modner min livmoderhals så meget at når det sker så tager det ikke helt lige så lang tid

uhh der er altså også bare træls at vente!! Håber du kan føde selv og glæder mig til billeder og FB  

held og lykke med det hele, hvis ikk jeg lige får skrevet det inden du føder

Anmeld

27. februar 2012

lilledittemor

Chalala85 skriver:

Hihi ej så er jeg glad for det ikke er flere kg, synes selv jeg puster når jeg skal op på 2 sal haha...

Jaaaa sådan da... Altså vugge osv står hos svigerne, overtro og alt det der går min svigermor op i hihi

Mangler stadig et puslebord Kan simpelthen ikke finde det perfekt, så det kommer nok først når han hilser på heh

Overtro skal der være lidt af vores barnevogn stod hos min mor og sengen købte vi da hun var 4 uger gammel

Vil du have et til væggen eller til gulvet?

Anmeld

27. februar 2012

CmarianN

Chalala85 skriver:

Så er der lidt friske billeder af den kæmpe mavse

Ingen med fjæs denne gang - Ligner simpelthen lort for er sååå træt for tiden hehe...

SKal til JM idag, så er spændt. Håber virkelig snart han kommer ud. 9,2kg er der lagt på skalaen pt.  Meeen de forsvinder igen hehe.

Beklager, det ene billede ville ikke lige vende

Hvor er det VILDT du er ved at være ved vejs ende 

Håber alt kommer til at forløbe planmæssigt....

AL held og lykke her fra 

ve-støv, ve-støv, ve-støv 

Anmeld

27. februar 2012

Chalala85

MAJ*MOR skriver:

uhh der er altså også bare træls at vente!! Håber du kan føde selv og glæder mig til billeder og FB  

held og lykke med det hele, hvis ikk jeg lige får skrevet det inden du føder

Tusind tak og i lige måde

Anmeld

27. februar 2012

Chalala85

Ditte_Marie skriver:

Overtro skal der være lidt af vores barnevogn stod hos min mor og sengen købte vi da hun var 4 uger gammel

Vil du have et til væggen eller til gulvet?

hehe jaa det har du ret i

Jeg tror mest jeg er til et til gulv. Er lidt luin på det fra Stokke, men kan ikke rigtig finde ud af om der er nok bordplads på det

Anmeld

27. februar 2012

Chalala85

CmarianN skriver:

Hvor er det VILDT du er ved at være ved vejs ende 

Håber alt kommer til at forløbe planmæssigt....

AL held og lykke her fra 

ve-støv, ve-støv, ve-støv 

Ja det er så vildt søde og lidt surealistisk på en eller anden måde hehe

Det håber jeg også det gør, han skal jo nok komme ud på en eller anden måde hihi

Og tusind tak og  for ve-støv

Anmeld

27. februar 2012

RiUL

Nu er det jo lige om lidt!!!!! Tiden går jo bare så stærkt  

Og hold da helt k*ft hvor er du bare smuk gravid, glæder mig til at se indholdet af den smukke mave  

Knuus

Anmeld

27. februar 2012

Mira0911

Flot mave... 

Anmeld

27. februar 2012

Muffin_girl

Chalala85 skriver:

Så er der lidt friske billeder af den kæmpe mavse

Ingen med fjæs denne gang - Ligner simpelthen lort for er sååå træt for tiden hehe...

SKal til JM idag, så er spændt. Håber virkelig snart han kommer ud. 9,2kg er der lagt på skalaen pt.  Meeen de forsvinder igen hehe.

Beklager, det ene billede ville ikke lige vende

Sikke en fin mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.