Jeg er rigtig glad for min mødregruppe!!
Vi startede med at være 6, men den ene faldt fra, så nu er vi 5 mødre..
Alderen svinger fra 22(lille mig
) og så til 38, de 4 andre er 32-38.. Og den store aldersforskel er sjovt nok slet ikke noget problem, selvom jeg var lidt bekymret i starten, alle er bare så søde og de 4 af os er førstegangsmødre og ved derfor ligemeget(lidt
) og så er der en enkelt som har en lille pige på 3 i forvejen, men det virker som om hendes to børn er vidt forskellige og derfor er det også nyt for hende på en eller anden måde.. Vi snakker bare rigtig godt og om alt og ingenting(ikke kun bleer og babymad
) og hygger rigtig meget!!
Der er 3 drenge og 2 piger og de svinger aldersmæssigt fra start august til midt/slut november.. Eller dvs. at det ene barn som er født i august er 3mdr. for tidligt født(han er tvilling, hvor tvillingerne fik tvillingesyndrom og donor-tvillingen døde desværre i løbet af det første døgn efter fødslen
)..
Så Frej er faktisk terminsmæssigt det ældste barn og de andre børn er fra slut oktober til slut november, men igen, den aldersforskel gør heller ikke noget, jeg synes tværtimod at al den forskellighed gør det utroligt spændende og der er ALTID noget at snakke om... 
Vi mødes hver torsdag og skiftes til enten at lægge hus/lejlighed til og til at tage lidt brød og pålæg med, eller evt. lidt lækkert og det fungerer bare rigtig godt.. 
Dog er det sjældent at alle er til stede ved hver af møderne, men vi er oftest en 3-4 stykker.. 
De 4 andre piger bor lige klods op ad hinanden, men jeg er næsten lige flyttet til en større lejlighed, så nu bor jeg 2km væk ca. men det er bare en rask gåtur eller 10min med bus, så det går alligevel.. 
Hov det blev da vidst lidt langt, men ja som sagt en blandet landhandel hehe... Men det fungerer!! 
Anmeld