Katte87 skriver:
Ja det er meget pudsigt. Jeg er nu glad for, at vi kun er 1.gangs. Jeg har en veninde som er 2. gangs og som er i en blandet gruppe. Og det er automatisk blevet lidt opdelt. Ikke fordi de ikke kan sammen, men fordi fokus bare ligger helt forskelligt. Hun er mere optaget af søskendejalousi og sådanne problematikker.
Til gengæld tror jeg, at man kan finde meget ro, ved at tale med nogle som har prøvet det hele før 
Der er helt sikkert nogen som har brug for at snakke med en flere gangfødende, men syntes bare ikke det fungere i en mødregruppe da man netop har en mødregrupper for at støtte hinanden og komme med gode råd + at sætte sig i samme sted.
Det med at sætte sig i samme sted som en 1 gangs når man nu har været det igennem 1-2 gang tror jeg kan være rigtig svært.
I min gruppe snakker vi jo lige så meget om vores andre børn som vi snakker om de små nye for der er jo også nogle problemstillinger som man kan have brug for at få råd til.
Så kan med lethed forstille mig det hurtig kan blive delt op som første og fleregangs. Hvilket jo rigtig ærgelig.
Anmeld