Norman skriver:
Ih bliver helt irriteret.
PÅ facebook er jeg medlen af nogle forskellige dyreforeninger, jeg er en stor dyreelsker og vil gerne hjælpe hvor jeg kan..
MEN, her de sidste par dage er jeg bare blevet så vred over nogle af de annoncer der er postet på diverse sider.
Annoncer med 5 månder gammel hvalp der skal væk fordi de skal flytte og ikke må have den med. Hvalpen var selvfølgelig de lovpligtige 2 måneder da de fik den, ergo har de haft den i 3 måneder
3 måneder og nu skal den smides ud, mon ikke de havde haft en ide om at de ville flytte de sidste 3 måneder.
En anden har en på 18 uger der vil af med den da hun har ikke overskud til racens behov
...
STAKKELS SMÅ DYR .... Hvorfor anskaffe sig noget der knytter sig til en og så smider den ud? Bliver så ked af det 
Ville aldrig kunne gå af med min vovse, vi flyttede endda udelukkende for at han skulle få bedre omgivelser - hellere flytte end gå af med ham
han er min lille skat ...
jeg synes det er rigtig synd for de små dejlige dyr!
og jo der kan altså ske ting der gør man er nød til at skille sig af med de små dyr, men ikke når man har haft dem i 3 måneder!
jeg blev selv nød til at gå af med min ene kat jeg kun havde haft i et halvt år, det gjorde mig MEGET ondt, men havde bare ikke noget valg da jeg kun havde et sted at kunne bo og der måtte jeg ikke have kat - fik så lov til at beholde den ældste kat.. men da jeg fik den yngste kat havde jeg forestillet mig at jeg skulle blive boende i flere år, men da udlejern valgte at sælge havde jeg intet andet valg end at flytte..
Anmeld