Argh.. Hvorfor gør hun det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Har egentlig tit tænkt på hønsetråd .. Meeeen, det virker måske for voldsomt .. 

Okay, super.. 
Kan jeg også bruge det på vores egen seng?  

He he nogle gange skal der noget drastisk til Bum bum tja det tror jeg altså du kan jo vaske sengetøj, lagner og alt det der i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

ano14316

Anonym skriver:

Altså, når vi går ud og ryger, så kommer hun med .. Så det er slet ikke fordi hun mangler luftning

Jeg tror bestemt heller ikke det handler oma t i ikke lufter hende nok. Men det handler om at hun skal være ude når hun skal tisse, og gerne sådan at hun forbinder de to ting.

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Hvis hun gør det når i ikke er hjemme så prøv at lade hende være i et rum kun.. Luk af til soveværelse, stue og de steder der er tekstiler og lad hende være i gangen, bryggerset eller køkkenet hvor det er nemt at gøre rent efter hende

Små hunde bliver ofte stressede fordi de netop er så små iforhold til den store verden og jeres lejlighed

Det er lidt svært. for vi har køkken og stue i ét .. Der er lukket af til soveværelse, børneværelse og badeværelset..

Hvis hun skal være i gangen er jeg bange for hun bliver stresset over at være i SÅ lille et rum, hun kan derfra kigge ud og ser hun en hund eller en kat, så går hun amok :s .. Så det vil jeg slet ikke.. 

Men køkken og stue er ikke så forfærdeligt stort

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

He he nogle gange skal der noget drastisk til Bum bum tja det tror jeg altså du kan jo vaske sengetøj, lagner og alt det der i det

Ja, selfølgelig, men mener mere med topmadrasen, så vi ikke skal til og invistere i nyt igen igen ?

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg tror bestemt heller ikke det handler oma t i ikke lufter hende nok. Men det handler om at hun skal være ude når hun skal tisse, og gerne sådan at hun forbinder de to ting.

Ja, sådan har jeg også tænkt, men tror ikke hun tænker sådan

Anmeld

24. februar 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Det er lidt svært. for vi har køkken og stue i ét .. Der er lukket af til soveværelse, børneværelse og badeværelset..

Hvis hun skal være i gangen er jeg bange for hun bliver stresset over at være i SÅ lille et rum, hun kan derfra kigge ud og ser hun en hund eller en kat, så går hun amok :s .. Så det vil jeg slet ikke.. 

Men køkken og stue er ikke så forfærdeligt stort

En ven havde engang sådan en hund og han havde et af de der hundebure til hende når han ik var hjemme.. Personligt synes jeg det er lidt synd med de bure, men han forsikrede mig om at racen har brug for tryghed og det giver buret.. Og så er det jo en meget lille hund så hun kunne sagens hoppe omkring og lege i buret selvom der skulle være plads til seng og madskåle.. Måske den rette løsning for jer? Hende her lå i buret konstant når hun ville have lidt fred, oz selvom lågen stod åben

Anmeld

24. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Ja, selfølgelig, men mener mere med topmadrasen, så vi ikke skal til og invistere i nyt igen igen ?

Må melde pas på den, prøv og se om det kan lade sig gøre.. kan ikke se hva der sku ske

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

En ven havde engang sådan en hund og han havde et af de der hundebure til hende når han ik var hjemme.. Personligt synes jeg det er lidt synd med de bure, men han forsikrede mig om at racen har brug for tryghed og det giver buret.. Og så er det jo en meget lille hund så hun kunne sagens hoppe omkring og lege i buret selvom der skulle være plads til seng og madskåle.. Måske den rette løsning for jer? Hende her lå i buret konstant når hun ville have lidt fred, oz selvom lågen stod åben

Tja, jeg har overvejet det.. Men ligesom dig, så synes jeg det er mega synd .. 

Hun er jo min lille baby, og jeg tror ikke jeg har lyst til at fængsle hende når vi ikke er hjemme.. Men måske det kan være den eneste løgning .. bum bum

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Må melde pas på den, prøv og se om det kan lade sig gøre.. kan ikke se hva der sku ske

Hehe.. Jeg må prøve mig frem

Hvor kan man købe det billigst henne? er det i tysker-land ?

Anmeld

24. februar 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Tja, jeg har overvejet det.. Men ligesom dig, så synes jeg det er mega synd .. 

Hun er jo min lille baby, og jeg tror ikke jeg har lyst til at fængsle hende når vi ikke er hjemme.. Men måske det kan være den eneste løgning .. bum bum

Efter at jeg snakkede med min ven om hans hund og så hvor glad hun var for sit bur, så ændrede jeg mening om lige netop hende Hende var det bestemt ik synd for og hun stortrives i sit bur kommer jo oz an på hvor stort det er og hvor hyggeligt man gør det.. og så er tilvænningen rigtig vigtig så man ik bare får det hjem og knalder hende i det efter 2 timer..

Vi har det samme med transportkassen til dyrene herhjemme.. Den står altid i stuen, åben og med masser at putte sig i hvilket gør at dyrene er tryggere når de så skal i den og til dyrlægen.. De elsker den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.