Argh.. Hvorfor gør hun det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Rodalon er ikke så kraftigt at det bleger..

Vi har 2 hunde som har været rigtig svære at gøre renlige..

er det når i er hjemme eller ude hun gør det?

Hjemme ved min søster har hun aldrig lavet noget indenfor.. men ved min mor, veninder og kærestens søster har hun lavet noget.. Og det er konsekvent altid! lige meget om vi har gået en time, så enten skider eller tisser hun ved dem..

Ellers er det ALTID herhjemme.. Kunne ikke sove i min egen dyne i nat da hun har pisset i den, både ved hovedet og fødderne

Det var en af grundene til jeg skrev det her i går aftes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Der er forskellige former, mener man kan få noget bestemt til tekstil.. Men det med at den må være i sofaen kan altså også gøre at den tisser hvor den vil.. De får hurtigt ejer fornemmelser når de har samme rettigheder som mennesker.. Hvis i vil ha den skal være i  sofaen så læg et tæppe og lær den at det er der og ingen andre steder.. Det er da nemt at vaske så..

Mener os du kan få noget ved dyrelægen der tager duft kan bare ik lige komme på hva det hedder

Hun er heller ikke i sofaen når vi er hjemme.. Men når vi er på job, så hopper hun op i den..

Anmeld

24. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Hun er heller ikke i sofaen når vi er hjemme.. Men når vi er på job, så hopper hun op i den..

Vores hund var os i sofaen når vi ik var hjemme så vi lagde sofabordet derop i 2 uger hvergang vi tog hjemme fra også gav hun op. Siden har hun ikke gjordt det.. Men prøv med rodalon og evt den dufte dims.. Det er nemlig bare sååååå P***e træls

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Vores hund var os i sofaen når vi ik var hjemme så vi lagde sofabordet derop i 2 uger hvergang vi tog hjemme fra også gav hun op. Siden har hun ikke gjordt det.. Men prøv med rodalon og evt den dufte dims.. Det er nemlig bare sååååå P***e træls

Hehe, vores sofa bord er slet ikke stor nok til at kunne dække sofaen .. Hun er jo en lille hund, og hvis hun vil ligge i sofaen, så skal hun nok komme til det, ligemeget hvad .. 

Jeg vil prøve med rodalon først .. Er det noget man skal blande op med vand?

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

jeg ville sige flere luftninger, måske gøre ligesom med hvalpe, hver gan hun har sovet, så skal hun ud og tisse. det behøver ikke være en lang tur, det skal bare være ud - tis - ind.

Altså, når vi går ud og ryger, så kommer hun med .. Så det er slet ikke fordi hun mangler luftning

Anmeld

24. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Hehe, vores sofa bord er slet ikke stor nok til at kunne dække sofaen .. Hun er jo en lille hund, og hvis hun vil ligge i sofaen, så skal hun nok komme til det, ligemeget hvad .. 

Jeg vil prøve med rodalon først .. Er det noget man skal blande op med vand?

Ha ha ha ja det kan du ha ret i.. Yep der står blandingsforhold på alt efter hva man ska bruge det til

Anmeld

24. februar 2012

Hailiesmom11

Anonym skriver:

Hjemme ved min søster har hun aldrig lavet noget indenfor.. men ved min mor, veninder og kærestens søster har hun lavet noget.. Og det er konsekvent altid! lige meget om vi har gået en time, så enten skider eller tisser hun ved dem..

Ellers er det ALTID herhjemme.. Kunne ikke sove i min egen dyne i nat da hun har pisset i den, både ved hovedet og fødderne

Det var en af grundene til jeg skrev det her i går aftes

Men er det kun når hun er alene hun gør det?

Vores gjorde det fordi de var frustrerede over at være alene eller uden os.. Vores hanhund gør det stadig nu og da når vi ikke er hjemme, men han er mere tryg ved at være alene hjemme i et mindre rum så bliver han knap så stresset

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ha ha ha ja det kan du ha ret i.. Yep der står blandingsforhold på alt efter hva man ska bruge det til

Har egentlig tit tænkt på hønsetråd .. Meeeen, det virker måske for voldsomt .. 

Okay, super.. 
Kan jeg også bruge det på vores egen seng?  

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Men er det kun når hun er alene hun gør det?

Vores gjorde det fordi de var frustrerede over at være alene eller uden os.. Vores hanhund gør det stadig nu og da når vi ikke er hjemme, men han er mere tryg ved at være alene hjemme i et mindre rum så bliver han knap så stresset

Nej, det er selvom vi er hjemme.. Så sniger hun sig lige afsted og lægger en lille lort eller tis

Hun har ingen problemer med at være alene hjemme, overhovedet

Anmeld

24. februar 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg håber nogen virkelig kan hjælpe mig! 
Jeg har en rigtig dejlig chihuahua på 2 år.
Hun er den bedste i verden.. Meeeeen

Hun kan og vil simpelthen ikke blive renlig!
Hun tisser i vores seng mindst én gang om måneden, i vores dyner, på gulvet, i vasketøjs kurven, hendes egen kurv og i sofaen. 
Hun skider på gulvet, i sofaen, i hendes kurv.. 

Vi har op til flere gange skiftet alt ud, pga det jo sagtens kunne være hun skulle "tisse sin egen lugt til" eller hvad man kan kalde det.. Det er så belastende, og står virkelig som et kæmpe spørgsmåls tegn.. 

Hun er ude og gå en laaaang tur om morgenen, og en kortere tur omkring kl 14, og en kort tur ved 18-19 tiden og en laaaang tur om aftenen, og alligevel pisser og skider hun indenfor.. 

Selvom hun har skidt udenfor, så skal hun liiiiige presse en lille lort ud indenfor.. 

Jeg er træt af det, jeg har prøvet næsten alt.. INTET virker.. det er forfærdeligt! 

Jeg når ikke og fange hende i noget, da hun er monster snu og helt vildt hurtig! Når jeg finder ud af at hun har gjort noget, så kigger jeg på hende og hun skynder sig væk, så hun er godt klar over det! men aaaargh!! 

Nogen der kan hjælpe mig, jeg vil gøre alt.. jeg er så ked af at JEG ikke kan have en hund som er renlig ligesom ALLE andre

Hvis hun gør det når i ikke er hjemme så prøv at lade hende være i et rum kun.. Luk af til soveværelse, stue og de steder der er tekstiler og lad hende være i gangen, bryggerset eller køkkenet hvor det er nemt at gøre rent efter hende

Små hunde bliver ofte stressede fordi de netop er så små iforhold til den store verden og jeres lejlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.