Hej piger..
Jeg håber nogen virkelig kan hjælpe mig!
Jeg har en rigtig dejlig chihuahua på 2 år.
Hun er den bedste i verden.. Meeeeen
Hun kan og vil simpelthen ikke blive renlig!
Hun tisser i vores seng mindst én gang om måneden, i vores dyner, på gulvet, i vasketøjs kurven, hendes egen kurv og i sofaen.
Hun skider på gulvet, i sofaen, i hendes kurv..
Vi har op til flere gange skiftet alt ud, pga det jo sagtens kunne være hun skulle "tisse sin egen lugt til" eller hvad man kan kalde det.. Det er så belastende, og står virkelig som et kæmpe spørgsmåls tegn..
Hun er ude og gå en laaaang tur om morgenen, og en kortere tur omkring kl 14, og en kort tur ved 18-19 tiden og en laaaang tur om aftenen, og alligevel pisser og skider hun indenfor..
Selvom hun har skidt udenfor, så skal hun liiiiige presse en lille lort ud indenfor..
Jeg er træt af det, jeg har prøvet næsten alt.. INTET virker.. det er forfærdeligt!
Jeg når ikke og fange hende i noget, da hun er monster snu og helt vildt hurtig! Når jeg finder ud af at hun har gjort noget, så kigger jeg på hende og hun skynder sig væk, så hun er godt klar over det! men aaaargh!!
Nogen der kan hjælpe mig, jeg vil gøre alt.. jeg er så ked af at JEG ikke kan have en hund som er renlig ligesom ALLE andre 
Anmeld