Argh.. Hvorfor gør hun det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.872 visninger
37 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger..

Jeg håber nogen virkelig kan hjælpe mig! 
Jeg har en rigtig dejlig chihuahua på 2 år.
Hun er den bedste i verden.. Meeeeen

Hun kan og vil simpelthen ikke blive renlig!
Hun tisser i vores seng mindst én gang om måneden, i vores dyner, på gulvet, i vasketøjs kurven, hendes egen kurv og i sofaen. 
Hun skider på gulvet, i sofaen, i hendes kurv.. 

Vi har op til flere gange skiftet alt ud, pga det jo sagtens kunne være hun skulle "tisse sin egen lugt til" eller hvad man kan kalde det.. Det er så belastende, og står virkelig som et kæmpe spørgsmåls tegn.. 

Hun er ude og gå en laaaang tur om morgenen, og en kortere tur omkring kl 14, og en kort tur ved 18-19 tiden og en laaaang tur om aftenen, og alligevel pisser og skider hun indenfor.. 

Selvom hun har skidt udenfor, så skal hun liiiiige presse en lille lort ud indenfor.. 

Jeg er træt af det, jeg har prøvet næsten alt.. INTET virker.. det er forfærdeligt! 

Jeg når ikke og fange hende i noget, da hun er monster snu og helt vildt hurtig! Når jeg finder ud af at hun har gjort noget, så kigger jeg på hende og hun skynder sig væk, så hun er godt klar over det! men aaaargh!! 

Nogen der kan hjælpe mig, jeg vil gøre alt.. jeg er så ked af at JEG ikke kan have en hund som er renlig ligesom ALLE andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Slet ikke nogen der kan hjælpe mig?

Anmeld

24. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg håber nogen virkelig kan hjælpe mig! 
Jeg har en rigtig dejlig chihuahua på 2 år.
Hun er den bedste i verden.. Meeeeen

Hun kan og vil simpelthen ikke blive renlig!
Hun tisser i vores seng mindst én gang om måneden, i vores dyner, på gulvet, i vasketøjs kurven, hendes egen kurv og i sofaen. 
Hun skider på gulvet, i sofaen, i hendes kurv.. 

Vi har op til flere gange skiftet alt ud, pga det jo sagtens kunne være hun skulle "tisse sin egen lugt til" eller hvad man kan kalde det.. Det er så belastende, og står virkelig som et kæmpe spørgsmåls tegn.. 

Hun er ude og gå en laaaang tur om morgenen, og en kortere tur omkring kl 14, og en kort tur ved 18-19 tiden og en laaaang tur om aftenen, og alligevel pisser og skider hun indenfor.. 

Selvom hun har skidt udenfor, så skal hun liiiiige presse en lille lort ud indenfor.. 

Jeg er træt af det, jeg har prøvet næsten alt.. INTET virker.. det er forfærdeligt! 

Jeg når ikke og fange hende i noget, da hun er monster snu og helt vildt hurtig! Når jeg finder ud af at hun har gjort noget, så kigger jeg på hende og hun skynder sig væk, så hun er godt klar over det! men aaaargh!! 

Nogen der kan hjælpe mig, jeg vil gøre alt.. jeg er så ked af at JEG ikke kan have en hund som er renlig ligesom ALLE andre

Prøv at vask tingene i rodalon tit handler det om teretorie(staves) så når der dufter af tis så er det der hunden tisser

Anmeld

24. februar 2012

2721

Først et det er ikke spor sjovt at have et dyr der ikke er renligt.

Jeg tænker lidt at det er hendes måde at give udtryk for at der er noget hun ikke er tilfreds med , hvad skal jeg ikke kunne sige da jeg ikke kender hende eller jer.

Hos dyrehandlen kan man købe en dispenser hvor til man kan sætte en flakon med en væske som er feromoner*staves. Den er med til at gøre at dyr slapper mere af og hviler i sig selv. Den anbefaldes blandet andet til dyr der ikke er renlige, mange dyrlæger bruger den i deres konsultation, den er ikke billig, men mange syntes den er pengene værd, har selv benyttet mig af det med stor tilfredshed.

Anmeld

24. februar 2012

Guldimaven

Månsson skriver:

Prøv at vask tingene i rodalon tit handler det om teretorie(staves) så når der dufter af tis så er det der hunden tisser

Det er også mit råd, rodalon tager nemlig en lugt som andet rengøringsmiddel ikke kan..

Hvis man gør rent med rodalon der hvor uheldet har fundet sted, så kan hunden ikke lugte den har været der før, hvor at det kan den hvis du bare bruger normal rengøringsmiddel. 

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Nu tænker jeg at vi har en stof sofa, og det der rodalon, er det ikke meget stærkt? og bleger osv? 

Vi har jo skiftet vores sofa ud 2 gange, og intet har hjulpet .. 

Anmeld

24. februar 2012

Hailiesmom11

Anonym skriver:

Nu tænker jeg at vi har en stof sofa, og det der rodalon, er det ikke meget stærkt? og bleger osv? 

Rodalon er ikke så kraftigt at det bleger..

Vi har 2 hunde som har været rigtig svære at gøre renlige..

er det når i er hjemme eller ude hun gør det?

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

Først et det er ikke spor sjovt at have et dyr der ikke er renligt.

Jeg tænker lidt at det er hendes måde at give udtryk for at der er noget hun ikke er tilfreds med , hvad skal jeg ikke kunne sige da jeg ikke kender hende eller jer.

Hos dyrehandlen kan man købe en dispenser hvor til man kan sætte en flakon med en væske som er feromoner*staves. Den er med til at gøre at dyr slapper mere af og hviler i sig selv. Den anbefaldes blandet andet til dyr der ikke er renlige, mange dyrlæger bruger den i deres konsultation, den er ikke billig, men mange syntes den er pengene værd, har selv benyttet mig af det med stor tilfredshed.

Det vil jeg lige snakke med manden om.. 

Lyder som om det kunne bruges.. 
Hvad skal man gøre med den? er det noget man skal sprøjte med?

Aner ikke hvad hun skulle være utilfreds med.. Hun bliver leget med flere timer om dagen, hun er ret hyper, så det ved jeg hun har brug for.. Men hun sover også rigtig meget.. og vil for det meste slet ikke stå op om morgene, hun ignorer når man kalder på hende når vi skal ud.. men om dagen er hun ret aktiv.. men hen af aftenen er hun som jeg vil kalde hende "damp" .. 

Og tak for krammet, det har jeg sku brug for  

Anmeld

24. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Der er forskellige former, mener man kan få noget bestemt til tekstil.. Men det med at den må være i sofaen kan altså også gøre at den tisser hvor den vil.. De får hurtigt ejer fornemmelser når de har samme rettigheder som mennesker.. Hvis i vil ha den skal være i  sofaen så læg et tæppe og lær den at det er der og ingen andre steder.. Det er da nemt at vaske så..

Mener os du kan få noget ved dyrelægen der tager duft kan bare ik lige komme på hva det hedder

Anmeld

24. februar 2012

ano14316

jeg ville sige flere luftninger, måske gøre ligesom med hvalpe, hver gan hun har sovet, så skal hun ud og tisse. det behøver ikke være en lang tur, det skal bare være ud - tis - ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.