Jeg overvejer at blive hjemmegående

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Du skal ikke håbe, du skal bare gøre det  Følg dit  

Ja, det er mere det om jeg "tør" at tage springet. Hvis hun først er meldt ud af vuggestuen, mister hun jo pladsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Tona

Anonym skriver:

Ja, det er mere det om jeg "tør" at tage springet. Hvis hun først er meldt ud af vuggestuen, mister hun jo pladsen

Ja, det kan jeg godt se...men hvis det føles rigtigt og du er sikker så gør det...ellers så tænk lide mere over det

Anmeld

25. februar 2012

Mor Christa

har altså ikke lige læst hele debatten igennem.. SÅ ved ikke hvad der er blevet sagt og ikke - men synes bestemt du skal ta' og undersøge hvad der skal til for evt at blive DP-mor? 
Så har du jo et par år endnu til at gå med datteren Hvis du altså godt kunne tænke dig at have flere børn hjemme også Prøv at undersøge det..
Synes hvert fald det ville være dumt at starte på uddannelse med den følelse! Hvis man går ind til en uddannelse, er man næsten nødt til at gøre der helhjertet for at få noget som helst ud af det

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

MissChrista skriver:

har altså ikke lige læst hele debatten igennem.. SÅ ved ikke hvad der er blevet sagt og ikke - men synes bestemt du skal ta' og undersøge hvad der skal til for evt at blive DP-mor? 
Så har du jo et par år endnu til at gå med datteren Hvis du altså godt kunne tænke dig at have flere børn hjemme også Prøv at undersøge det..
Synes hvert fald det ville være dumt at starte på uddannelse med den følelse! Hvis man går ind til en uddannelse, er man næsten nødt til at gøre der helhjertet for at få noget som helst ud af det

Hehe, det er der flere som har nævnt

Men jeg synes desværre ikke at vi har plads til det. Vi bor i lejlighed nemlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.