Kan man tillade sig at gå i bikini til sommer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

Gravid2012

hold da op du har tabt dig meget... godt gaaet og faa den bikini paa!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

tarkoflen

Først vil jeg sige, at du er mega sej sådan at tabe dig så meget ved egen hjælp, det er dælme godt gået!Hvis det var mig, ville jeg nok vælge en lækker badedragt, men jeg ville aldrig nogensinde tænke, at det var klamt hvis jeg så dig på stranden i bikini, så det handler nok mest om, hvad du har lyst til!

Anmeld

2. marts 2012

Inge Nielsen

Lone Jakobsen skriver:

JA du kan sørme så

jeg er typen som har gået i bikini uanset om jeg var højgravid, slank, eller nu hvor jeg bare er alm. rund (jeg er lige på grænsen til overvægtig). jeg har aldrig haft et problem med det, og hvis folk ikke kan li at se min lidt bløde og runde mave.... ja så skal de være velkommen til at kigge den anden vej

Rigtig flot, at du har tabt dig så meget  - Du har jo ikke noget fedt tilbage på maven. Det eneste er løs hud, hvilket er meget normalt efter så stort et vægttab. Du skal være forberedt på, at det tager nogen tid, før huden er helt stram. 

Du manglerdu bare at bikinilinjen og biknien, som mangler! Så nu er det igang med intimbarberingen, så du kan få den flotteste bikinilinje. Selv bruger jeg dog mest brasiliansk voks . Jeg er sikker på, at du kan finde nogle flotte bikinier derude, som klæder dig flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.