Kan man tillade sig at gå i bikini til sommer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

Lone Jakobsen

Frøken Christiansen skriver:

hehe ja  men har lige holdt fødselsdag i weekenden der fik jeg gavekort til H&M så kunne godt tænke mig at kigge der

ja og hvis de ikke har det store udvalg endnu, så kommer det lidt senere på året

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

karina1980

hej tøsser ja jeg mangler som sagt mellem 7-8 kg at smide, så har jeg smidt 30 kg efter min fødsel.

Synes selv at der ikke går længe før jeg kan gå i bikini men kan man det uden at være decideret "klam" på stranden eller i svømmehallen? og billede 1. er min første mave billede da jeg startede min kur. billede 2 er det sidste mave billede jeg har taget af mig selv. og billede 3 er lige taget nu her.

Hvad synes i kan man tillade sig det??

hvis du har lyst, hvorfor så ikke gøre det

jeg er holdt op med at tænke på hvad andre synes, der vil altid være nogle der kan komme med negative kommentare.

men vær du blot stolt af dig selv og dit vægttab.

selv har jeg bikini på i svømmehaller og er topløs ved stranden om sommeren og jeg er absolut ikke i nærheden af at være en super slank sild, tværtimod 

jeg har mave, som stikker mere ud end mine bryster, men jeg synes selv jeg stadig er dejlig, trods strækmærker osv

Anmeld

23. februar 2012

bobbles

Himmelsmil skriver:

Wow, flot at du har tabt dig så meget! Godt gået 

Jeg synes sagtens du kan gå i bikini. Jeg har selv overvejet om jeg mon kan tillade mig det - jeg er ret slank, men har enormt mange strækmærker, og jeg er desværre for god til at tænke hvad andre mener 

Laver du mavebøjninger? Det skulle vist være godt for at stramme maveskindet op (jeg har godt nok ikke lige selv fået lavet så mange, så mit hænger også.... hehe)

jeg laver mave + ryg bøjninger, men det er rimelig nyt startede på det igår

Anmeld

23. februar 2012

Røverdatter

jeg laver mave + ryg bøjninger, men det er rimelig nyt startede på det igår

Okay, for med det tror jeg faktisk du kan nå langt Bedre sent end aldrig.. Jeg skal virkelig også til at tage mig sammen heh

Anmeld

23. februar 2012

Røverdatter

karina1980 skriver:

hvis du har lyst, hvorfor så ikke gøre det

jeg er holdt op med at tænke på hvad andre synes, der vil altid være nogle der kan komme med negative kommentare.

men vær du blot stolt af dig selv og dit vægttab.

selv har jeg bikini på i svømmehaller og er topløs ved stranden om sommeren og jeg er absolut ikke i nærheden af at være en super slank sild, tværtimod 

jeg har mave, som stikker mere ud end mine bryster, men jeg synes selv jeg stadig er dejlig, trods strækmærker osv

ih altså. En dejlig opmuntring! tror jeg vil tage dit 'råd' og gå i bikini med strækmærker over det hele

Anmeld

23. februar 2012

lukasmor

hej tøsser ja jeg mangler som sagt mellem 7-8 kg at smide, så har jeg smidt 30 kg efter min fødsel.

Synes selv at der ikke går længe før jeg kan gå i bikini men kan man det uden at være decideret "klam" på stranden eller i svømmehallen? og billede 1. er min første mave billede da jeg startede min kur. billede 2 er det sidste mave billede jeg har taget af mig selv. og billede 3 er lige taget nu her.

Sikke en forskel!! Super flot!

Selvfølgelig kan du det

Anmeld

23. februar 2012

bobbles

Himmelsmil skriver:

Okay, for med det tror jeg faktisk du kan nå langt Bedre sent end aldrig.. Jeg skal virkelig også til at tage mig sammen heh

ja har en kammerat der laver dem hver dag og det har virkelig hjulpet ham. han siger de sidste er dem der gir noget men det er fandme os hårdt, kan kun i øjeblikket lave 30 af hver morgen og aften

Anmeld

23. februar 2012

Mor til Majbørn

hop du da i bikinien - jeg har set laaaaaangt vaerre

Anmeld

23. februar 2012

sabi1979

Hejsa, hvor er det flot at du har tabt så meget Jeg syntes godt du kan tillade dig at gå i bikini til sommer Må jeg spørge hvad du har gjort for at tabe dig, da jeg selv skal smide ca. 35 kg

Sabrina

Anmeld

23. februar 2012

bobbles

sabi1979 skriver:

Hejsa, hvor er det flot at du har tabt så meget Jeg syntes godt du kan tillade dig at gå i bikini til sommer Må jeg spørge hvad du har gjort for at tabe dig, da jeg selv skal smide ca. 35 kg

Sabrina

jamen de første 6,5 kg tabte jeg ved motion og kostomlægning og resten har jeg tabt ved motion og nupo kur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.