Kan man tillade sig at gå i bikini til sommer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

karina1980

Himmelsmil skriver:

ih altså. En dejlig opmuntring! tror jeg vil tage dit 'råd' og gå i bikini med strækmærker over det hele

det synes jeg du skal gøre, før skjulte jeg mig, bag badekjoler, ja alt der kunne dække og var ked af det.

men må indrømme at efter jeg har smidt det hele, så er selvtilliden røget i top og jeg synes egentlig kun at min krop er blevet smukkere,

mine strækmærker sidder på lår, bryster, hofter og under navlen, og de er en del af mig og fortæller en smuk historie om mig og mit liv, som jeg er stolt af.

så rank ryggen og kast dig blot ud i bikinien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Røverdatter

karina1980 skriver:

det synes jeg du skal gøre, før skjulte jeg mig, bag badekjoler, ja alt der kunne dække og var ked af det.

men må indrømme at efter jeg har smidt det hele, så er selvtilliden røget i top og jeg synes egentlig kun at min krop er blevet smukkere,

mine strækmærker sidder på lår, bryster, hofter og under navlen, og de er en del af mig og fortæller en smuk historie om mig og mit liv, som jeg er stolt af.

så rank ryggen og kast dig blot ud i bikinien

JA! det må jeg gøre!  

Det er skisme heller ikke smart at gå rundt i badedragt der er for lille ...

Og ja, det fortæller jo netop en smuk livshistorie. Og det ville nok sætte min selvtillid længere op hvis jeg finder en bikini der er smukkere end smuk, så jeg rigtig kan blære mig

God ("forårs")dag til dig! 

Anmeld

23. februar 2012

tinasmor

ja man kan jo tillade sig hvad man vil når det drejser sig om sin egen påklædning. Hvis jeg skal være ærlig så må jeg nok indrømme, at jeg havde valgt en badedragt. Men det er er jo mig, og hvis du vil have det fint med en bikini så go for it.

Anmeld

23. februar 2012

Muffin_girl

Lone Jakobsen skriver:

JA du kan sørme så

jeg er typen som har gået i bikini uanset om jeg var højgravid, slank, eller nu hvor jeg bare er alm. rund (jeg er lige på grænsen til overvægtig). jeg har aldrig haft et problem med det, og hvis folk ikke kan li at se min lidt bløde og runde mave.... ja så skal de være velkommen til at kigge den anden vej

Enig ! Og ROS til dig.. Du har satme tabt dig meget.. Det er sørme flot klaret .. 

Anmeld

23. februar 2012

FrkZier

Frøken Christiansen skriver:

hej tøsser ja jeg mangler som sagt mellem 7-8 kg at smide, så har jeg smidt 30 kg efter min fødsel.

Synes selv at der ikke går længe før jeg kan gå i bikini men kan man det uden at være decideret "klam" på stranden eller i svømmehallen? og billede 1. er min første mave billede da jeg startede min kur. billede 2 er det sidste mave billede jeg har taget af mig selv. og billede 3 er lige taget nu her.

Hvad synes i kan man tillade sig det??

først vil jeg lige sige FLOT!!!!

- og ja det synes jeg BESTEMT godt du kan!!

Anmeld

23. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

jeg laver mave + ryg bøjninger, men det er rimelig nyt startede på det igår

Husk kun og lave tyve for det er kun dem der virker 

Anmeld

23. februar 2012

bobbles

Malou&Anders skriver:

Husk kun og lave tyve for det er kun dem der virker 

er du nu helt sikker på det? har en kammerat der laver 80 mavebøjninger og 40 rygbøjninger både morgen og aften og han har tabt 10 kg på 18 dage.. men igen ved ikke om det er anderledes når det er en mand der prøver at tabe sig

Anmeld

23. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

er du nu helt sikker på det? har en kammerat der laver 80 mavebøjninger og 40 rygbøjninger både morgen og aften og han har tabt 10 kg på 18 dage.. men igen ved ikke om det er anderledes når det er en mand der prøver at tabe sig

Det siger min træner. At det kun er de først tyve der gøre noget.. Men super flot du har tabt dig så meget  

Anmeld

23. februar 2012

bobbles

Malou&Anders skriver:

Det siger min træner. At det kun er de først tyve der gøre noget.. Men super flot du har tabt dig så meget  

okay kunne være man bare skulle nøjedes med de 20 så, for synes godt nok de sidste 10 er svære og vildt hårde!

Anmeld

23. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

okay kunne være man bare skulle nøjedes med de 20 så, for synes godt nok de sidste 10 er svære og vildt hårde!

Ja også gøre de vist ikke rigtig noget. Selv min kæreste har os fået det af vide nemlig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.