Kan man tillade sig at gå i bikini til sommer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.108 visninger
32 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

bobbles

hej tøsser ja jeg mangler som sagt mellem 7-8 kg at smide, så har jeg smidt 30 kg efter min fødsel.

Synes selv at der ikke går længe før jeg kan gå i bikini men kan man det uden at være decideret "klam" på stranden eller i svømmehallen? og billede 1. er min første mave billede da jeg startede min kur. billede 2 er det sidste mave billede jeg har taget af mig selv. og billede 3 er lige taget nu her.

Hvad synes i kan man tillade sig det??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Lone Jakobsen

JA du kan sørme så

jeg er typen som har gået i bikini uanset om jeg var højgravid, slank, eller nu hvor jeg bare er alm. rund (jeg er lige på grænsen til overvægtig). jeg har aldrig haft et problem med det, og hvis folk ikke kan li at se min lidt bløde og runde mave.... ja så skal de være velkommen til at kigge den anden vej

Anmeld

23. februar 2012

L&V

Lone Jakobsen skriver:

JA du kan sørme så

jeg er typen som har gået i bikini uanset om jeg var højgravid, slank, eller nu hvor jeg bare er alm. rund (jeg er lige på grænsen til overvægtig). jeg har aldrig haft et problem med det, og hvis folk ikke kan li at se min lidt bløde og runde mave.... ja så skal de være velkommen til at kigge den anden vej

Nemlig.. Er helt enig

Anmeld

23. februar 2012

Darling<3

Frøken Christiansen skriver:

hej tøsser ja jeg mangler som sagt mellem 7-8 kg at smide, så har jeg smidt 30 kg efter min fødsel.

Synes selv at der ikke går længe før jeg kan gå i bikini men kan man det uden at være decideret "klam" på stranden eller i svømmehallen? og billede 1. er min første mave billede da jeg startede min kur. billede 2 er det sidste mave billede jeg har taget af mig selv. og billede 3 er lige taget nu her.

Hvad synes i kan man tillade sig det??

Hold kæft hvor er det flot at du har tabt dig såååå meget, det kan virkelig ses!

Nu er det ikke for at være et dumt svin eller noget, men skal du ikke have fjernet hud på maven, efter dit store vægttab??

Men hvis du selv vil, så kan du sagtens hoppe i bikini

Anmeld

23. februar 2012

bobbles

Lone Jakobsen skriver:

JA du kan sørme så

tak det betyder meget at jeg får ærlige kommentarer tilbage, for kunne virkelig godt tænke mig at komme ned i en bikini til sommer

Anmeld

23. februar 2012

Lone Jakobsen

Frøken Christiansen skriver:

tak det betyder meget at jeg får ærlige kommentarer tilbage, for kunne virkelig godt tænke mig at komme ned i en bikini til sommer

så er det bare ud og finde den helt rigtige bikini til dig

jeg kan bedst li dem fra undertøjs forretninger. der får jeg også de helt rigtige råd og vejledning, så jeg finder en der støtter bedst muligt (de steder hvor der er behov for det)

Anmeld

23. februar 2012

bobbles

Darling<3 skriver:

Hold kæft hvor er det flot at du har tabt dig såååå meget, det kan virkelig ses!

Nu er det ikke for at være et dumt svin eller noget, men skal du ikke have fjernet hud på maven, efter dit store vægttab??

Men hvis du selv vil, så kan du sagtens hoppe i bikini

tro mig jeg har altid været fan af kirurgiske indgreb

men har desværre ikke lige 30.000 kr eller hvad det koster af få en fedtsugning, havde jeg det kunne jeg virkelig godt finde på at få fjernet de nederste deller da det stort set kun er det der sidder tilbage

Anmeld

23. februar 2012

Mother-love

Self kan du gå i badetøj det er egentlig lidt en underlig holdning vi har os for når man eks. Tager på stranden om sommeren eller til udlandet. Ligger der så mange mennesker hvor man nærmest kunne blive i tvivl om om de er blevetskyllet op fra havet.

Du ser da skide godt ud. Og det er så vildt så har tabt så meget. Self skal du ud og vise din stolthed frem. Jeg mangler selv 14 kg der skal væk. Og det tærre på mig. Men afsted med dig da

Anmeld

23. februar 2012

bobbles

Lone Jakobsen skriver:

så er det bare ud og finde den helt rigtige bikini til dig

jeg kan bedst li dem fra undertøjs forretninger. der får jeg også de helt rigtige råd og vejledning, så jeg finder en der støtter bedst muligt (de steder hvor der er behov for det)

hehe ja  men har lige holdt fødselsdag i weekenden der fik jeg gavekort til H&M så kunne godt tænke mig at kigge der

Anmeld

23. februar 2012

Røverdatter

Wow, flot at du har tabt dig så meget! Godt gået 

Jeg synes sagtens du kan gå i bikini. Jeg har selv overvejet om jeg mon kan tillade mig det - jeg er ret slank, men har enormt mange strækmærker, og jeg er desværre for god til at tænke hvad andre mener 

Laver du mavebøjninger? Det skulle vist være godt for at stramme maveskindet op (jeg har godt nok ikke lige selv fået lavet så mange, så mit hænger også.... hehe)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.