Tryghedsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

LilleChelle

FrkZier skriver:

nej der er jo desværre ikke noget at gøre hvis det er sådan, men det bare meget rart at have vidst det tidligere, end at man går i 3 måneder og tror man skal være mor

Det er selvfølgelig rigtigt. 

Jeg tror og håber på at min krop vil fortælle mig hvis der sker noget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

FrkZier

LilleChelle skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt. 

Jeg tror og håber på at min krop vil fortælle mig hvis der sker noget. 

ja det kan man jo håbe, selvom det slet ikke er sikkert - men der er jo absolut ingen grund til at gå at være nervøs for det væreste, der er jo trods alt flere graviditeter der går godt

Anmeld

22. februar 2012

LilleChelle

FrkZier skriver:

ja det kan man jo håbe, selvom det slet ikke er sikkert - men der er jo absolut ingen grund til at gå at være nervøs for det væreste, der er jo trods alt flere graviditeter der går godt

Det er jo det der er  
Så jeg håber på det er mig der er med i den gode statistik

Og ellers må vi tage det som det kommer  

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

LilleChelle skriver:

Det er jo det der er  
Så jeg håber på det er mig der er med i den gode statistik

Og ellers må vi tage det som det kommer  

det jo slet ikke sundt at gå og blive stresset over det, så det bare på med de positive tanker - jeg håber bestemt også du er i den gode del af statistiken

Anmeld

22. februar 2012

LilleChelle

FrkZier skriver:

det jo slet ikke sundt at gå og blive stresset over det, så det bare på med de positive tanker - jeg håber bestemt også du er i den gode del af statistiken

Nej da  
 - jeg glæder mig da til at komme til scanning. Men der er et stykke tid til endnu.
Meeen - Marts kommer til at gå stærkt, med en masse nye ting. Så det er alligevel lige om lidt  

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

LilleChelle skriver:

Nej da  
 - jeg glæder mig da til at komme til scanning. Men der er et stykke tid til endnu.
Meeen - Marts kommer til at gå stærkt, med en masse nye ting. Så det er alligevel lige om lidt  

ja vente tiden kan følels meeeeeget lang når man er i det, men når man så kigger tilbage så det bare lidt - whaat er der allerede gået 12 uger osv.

Anmeld

22. februar 2012

LilleChelle

FrkZier skriver:

ja vente tiden kan følels meeeeeget lang når man er i det, men når man så kigger tilbage så det bare lidt - whaat er der allerede gået 12 uger osv.

Nemlig - det er med at nyde at maven ikke er i vejen endnu  

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

LilleChelle skriver:

Nemlig - det er med at nyde at maven ikke er i vejen endnu  

hehe ja.. du kommer til at eeelske når den bliver stor og rund - lige indtil den er i vejen

Anmeld

22. februar 2012

Muffinmus

Personligt fordi jeg gerne vil vide om babyen er død inde i mig...HAr jeg prøvet og at gå 3 mdr og tro man skal være mor, for derefter at få af vide man har en død baby ei maven der ikke kommer ud af sig selv er skrækkeligt. DErfor har jeg betalt mig fratidlige scanninger sidenhen, for at se om der var liv eller ej.

Anmeld

22. februar 2012

LilleChelle

FrkZier skriver:

hehe ja.. du kommer til at eeelske når den bliver stor og rund - lige indtil den er i vejen

Ja - jeg er sikker på jeg kommer til at elske at vise den frem, og ikke mindst at mærke baby'en deri  

Lige indtil den begynder at være i vejen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.