Tryghedsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

TR

Månsson skriver:

Nej du får kun 2 scanninger. En nakkefolds scanning (ca uge12) og en gennemsacnning (ca uge 19)

Jeg har lige et spørgsmål , håber det okay jeg spørger dig - kan man ikk forlange vægt scanninger ??? Feks. Mig , jeg er rigtig bange for om mit barn bliver for stor, til jeg selv kan føde fordi jeg ikk er ret høj ;s ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

LilleChelle

TR skriver:

Jeg har lige et spørgsmål , håber det okay jeg spørger dig - kan man ikk forlange vægt scanninger ??? Feks. Mig , jeg er rigtig bange for om mit barn bliver for stor, til jeg selv kan føde fordi jeg ikk er ret høj ;s ...

Man kommer nok ikke så langt med at forlange.. 

Anmeld

21. februar 2012

LilleChelle

Månsson skriver:

Nej du får kun 2 scanninger. En nakkefolds scanning (ca uge12) og en gennemsacnning (ca uge 19)

Kan man ikke se kønnet ved NF ? Eller er det for tidligt? 

Anmeld

21. februar 2012

chael

Tryghedsscanningen er ofte selvbetalt.

Får man den af sygehuset, er det fordi man før har mistet, eller har andre komplikationer med i bagagen.

Ellers får man kun tilbudt nf og md

*C

Anmeld

21. februar 2012

chael

LilleChelle skriver:

Det er for tidligt. Og af etiske årsager vil de heller ikke oplyse om det så tidligt.

Man kan få en tidlig privat betalt kønsscanning i uge 15.

*Camilla

Anmeld

21. februar 2012

L&V

LilleChelle skriver:

Nej det er for tidligt mener først men kan ved uge14-16 stykker

Anmeld

21. februar 2012

L&V

TR skriver:

Det er helt okay.. Nej det hjælper nok ikke så meget men prøv og hør din jm hun skønner jo og hvis hun syntes det er voldsomt skal hun nok sende dig ind. men et langt barn er jo ikke noget problem. Og hvis du tænker vægt så er det et fedt om det vejer 3-4,5kg krænket har ca samme str og det er det der gør ondt at føde ikke kroppen Håber det var til hjælp

Anmeld

21. februar 2012

Kofoed.

TR skriver:

Nej det kan du ikke, men hvis din jordemoder vurdere, at barnet er meget stor, vil du blive tilbudt en vækst scanning og hvis det er modsat, altså barnet er meget lille. Dog bliver barnet aldrig større, end moderen kan holde til det. Prøv evt se tvillinge og trillinge maver, hvor stor de er, men de stadig kan holde til det.

Anmeld

21. februar 2012

L&V

Månsson skriver:

Det er helt okay.. Nej det hjælper nok ikke så meget men prøv og hør din jm hun skønner jo og hvis hun syntes det er voldsomt skal hun nok sende dig ind. men et langt barn er jo ikke noget problem. Og hvis du tænker vægt så er det et fedt om det vejer 3-4,5kg krænket har ca samme str og det er det der gør ondt at føde ikke kroppen Håber det var til hjælp

*ups kraniet sku der stå

Anmeld

22. februar 2012

TR

Månsson skriver:

Taaaak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.