Specielle kendetegn?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2009

Diana...

Miamaja skriver:

storkebid, modermaerker har jeg da set og hort om, men ikke lige et finger led der mangler det er jo ikke noget man laekker maerke til

min guldklump har et svagt lille modermaerke paa hojre side af mavsen. det er dog saa svagt at man ikke kan se det paa billeder saerligt godt. sodt er det

næ det der jo heller ikke mange børn der fødes med det fordi de ikke har haft mulighed for at udvikle sig færdigt. men nej vi lægger ikke mærke til det det jo bare en del af ham og have 3 kortere finger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2009

Kvindemin

Celina har helt blå øjne og krøller. Og det eneste som med sikkerhed er vedvarende og et rigtigt kendetegn, er nok hendes modermærke hun har lige midt i nakken

Anmeld

25. marts 2009

bette

lonemus skriver:

Jeg blev også selv meget overrasket, da jeg heller aldrig havde hørt om det. - Men på børneafdelingen sagde de, at de faktisk oplevede det tit.

Nej, den skal ikke fjernes - hvis den skal, er det noget hun først skal have gjort, når hun selv kan bestemme det. Det er udelukkende kosmetisk.
Nej, den generer ikke.....den ligner en lille vorte, alm hudfarvet. Den bliver jo mindre og mindre med alderen, eftersom hun vokser, så jeg tror når hun først er blevet lidt større, lægger man ikke mærke til den længere.
Den er ikke særlig stor - og når den er hudfarvet er det ikke det første man ser.

Næ, men så har du lært lidt nyt i dag....

hehe okay.. nej det har du nok ret i..
kunne godt tænke mig at se en gelle.. måske jeg liige googler det..
men tak fordi du gad at svare

Anmeld

25. marts 2009

lonemus

bette skriver:

hehe okay.. nej det har du nok ret i..
kunne godt tænke mig at se en gelle.. måske jeg liige googler det..
men tak fordi du gad at svare

Ja prøve det, så finder du sikkert én

Selv tak

Anmeld

25. marts 2009

Miamaja

Diana/Claus skriver:

næ det der jo heller ikke mange børn der fødes med det fordi de ikke har haft mulighed for at udvikle sig færdigt. men nej vi lægger ikke mærke til det det jo bare en del af ham og have 3 kortere finger.

han er bare rigtig smuk en dreng

Anmeld

25. marts 2009

Honningblomst

Mine drenge har ingenting...de er helt igennem som de skal være...uden noget som ikke skulle være der-udover de selvfølgelig er helt specielle...
Knus Eva...

Anmeld

25. marts 2009

Diana...

Miamaja skriver:

han er bare rigtig smuk en dreng

Tak er os smask forelsket i den lille fyr

Anmeld

25. marts 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Tak er os smask forelsket i den lille fyr

Han er en rigtig skøn lille fyr - har du ikke et billede af det med hans fingre, er lidt nysgerrig efter at se hvordan det ser ud...

Knus Pia.

Anmeld

25. marts 2009

Diana...

PiaR skriver:

Han er en rigtig skøn lille fyr - har du ikke et billede af det med hans fingre, er lidt nysgerrig efter at se hvordan det ser ud...

Knus Pia.

Hi hi jo jeg skal lige prøve og se om jeg ikke kan komme til han ligger lige og putter med far

Anmeld

25. marts 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Hi hi jo jeg skal lige prøve og se om jeg ikke kan komme til han ligger lige og putter med far

Bare når muligheden er der... - vil bare rigtig gerne se hvorda det ser ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.