Specielle kendetegn?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.386 visninger
41 svar
0 synes godt om
24. marts 2009

Mutti2

Hejsa.

Jeg tænkte lige på, det kunne være sjovt at høre om der nogen af jeres børn der har nogle specielle kendetegn??

Milla-Victoria har et lille storkebid under højre fod, og da hun blev født havde hun et lille jordbær-mærke i baghovedet, formet som et hjerte Det er desværre ved at forsvinde, og den smule hår hun har, dækker resten
Så er der en lille ting med hendes øjne, der er delt op af 3 ringe, med 3 forskellige blå farver De er så specielle og SÅ flotte

Ha en god dag

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min Klara på 7 år har en prik ind i den ene overarm - lige som et smilehul.

Anmeld

24. marts 2009

lonemus

Hejsa.

Jeg tænkte lige på, det kunne være sjovt at høre om der nogen af jeres børn der har nogle specielle kendetegn??

Milla-Victoria har et lille storkebid under højre fod, og da hun blev født havde hun et lille jordbær-mærke i baghovedet, formet som et hjerte Det er desværre ved at forsvinde, og den smule hår hun har, dækker resten
Så er der en lille ting med hendes øjne, der er delt op af 3 ringe, med 3 forskellige blå farver De er så specielle og SÅ flotte

Ha en god dag

Knus Pernille

Ja, da min datter blev født havde hun et lille jordbær-mærke på den ene lillefinger - helt ude på fingerspidsen. Det er væk nu.
Ellers har hun de flotteste lyseblå øjne, hendes hår er naturligt to-farvet, lige som mit. Hun har et lille bitte modermærke ved ribbenene.
Hun har en lille gelle på halsen, den er hun født med.

Min søn har et lille bitte modermærke på siden af halsen. Han har storkebid i panden....det er endnu ikke gået helt væk, men ses mest når græder. Ellers har han de mest skønne grønne øjne

Anmeld

24. marts 2009

bette

lonemus skriver:

Ja, da min datter blev født havde hun et lille jordbær-mærke på den ene lillefinger - helt ude på fingerspidsen. Det er væk nu.
Ellers har hun de flotteste lyseblå øjne, hendes hår er naturligt to-farvet, lige som mit. Hun har et lille bitte modermærke ved ribbenene.
Hun har en lille gelle på halsen, den er hun født med.

Min søn har et lille bitte modermærke på siden af halsen. Han har storkebid i panden....det er endnu ikke gået helt væk, men ses mest når græder. Ellers har han de mest skønne grønne øjne

når du skriver gelle. så tænker jeg jo på en fisk

hvad er en gelle helt præcis?

Anmeld

24. marts 2009

lonemus

bette skriver:

når du skriver gelle. så tænker jeg jo på en fisk

hvad er en gelle helt præcis?

Ja, det er faktisk også som en fisk har!!
Efter hun var født blev vi undersøgt på børneafdelingen, da de ville sikre sig det kun var en gelle. De fortalte, at alle fostre har geller inden i moderens mave, som de trækker vejret igennem, indtil de er færdigudviklet. Disse geller er placeret flere steder på kroppen. Normalt forsvinder de selv inden fødslen, men det sker ikke i alle tilfælde. Når barnet er født har de ingen betydning længere, er kun kosmetisk.

Min datter har altså en lille en på halsen, som ikke forsvandt af sig selv.
Min venindes dreng på 4 har en lille bag øret, som han også er født med.

Så det er nu meget normalt

Min søn har ikke fået nogen!

Anmeld

24. marts 2009

wamse

Kasper havde et stort jordbærmærke ( tror jeg for kan ikke huske forskellen på jordbær og storkebid, men bær over for det er også 16 år siden nu) lige i hår kanten, men det kan ikke ses mere.
Michael har en stor modersmærke i venstre håndflade.
Lærke har et mærke på højre balle,hi hi.
Har lige et billede, hvor man kan se Kasper´s mærke.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. marts 2009

Diana...

Lucas mangler et led på de 3 midterste finger på venstre hånd der er fuld funtion i de 3 finger de er bare lidt korter end de andre hvis i kikker godt på hans billeder kan man godt tyde det lidt der ser ud som om hånden er lidt mindre end den anden med det det eneste han har.

vi er lidt spændte på hvor den de vokser sig de 3 finger men han er utrolig stæk i dem.

Knus Diana

Anmeld

24. marts 2009

charlottekri

Min datter har et storkebid i nakken og udviklede i de første 14 dage et jordbærmærke lige over det ene knæ, men det er allerede ved at forsvinde igen.

Anmeld

24. marts 2009

Rasmine

Rasmus har et kæmpe smilehul i den ene kind.

Anmeld

24. marts 2009

Lusi

Luna har et stort fint smilehul i venstre kind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.