Specielle kendetegn?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2009

netdaddy

Vores søn har et lille "smilehul" midt imellem og lige over de øverste ribben - noget som både moderen og mosteren har - mosteren har dog 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

StineL

Isabella har et svagt modermærke på venstre inderlår lige ved blekanten

Anmeld

24. marts 2009

Tynen

Stella har et modermærke lige over bleen.

Hun har haft det lige fra fødslen og hvor er jeg dog træt af at folk siger at de ikke kan have modermærker fra start af
Det er da ikke noget jeg finder på, for dælen!

Anmeld

24. marts 2009

JonTri

Hmm min søns venstre øje hænger lidt... det gør mit også (har noget der hedder Horners Syndrom) og faren har også et hængeøje, så...

Anmeld

24. marts 2009

lonemus

Tynen skriver:

Hun har haft det lige fra fødslen og hvor er jeg dog træt af at folk siger at de ikke kan have modermærker fra start af

Det er absolut noget pjat, som du selv siger, for begge mine er altså også født med deres 2 små modermærker )

Anmeld

24. marts 2009

M&F&C

Min datter har et rødt modersmærke i nakken - men det kan ikke ses når hun engang får hår på hovedet .... Må guderne vide hvornår det så er
Har selv sådan et rødt modersmærke i nakken også ... men også inden for hårgrænsen, så kan ikke ses med mindre man roder i mit hår

Anmeld

24. marts 2009

Tynen

lonemus skriver:

Det er absolut noget pjat, som du selv siger, for begge mine er altså også født med deres 2 små modermærker )

Jamen det er jo det!

Men kender du typen man bare ikke kan snakke til fornuft?
Jeg har mødt mange af dem efterhånden!!
( Host.. Svigermor.. Host!!)

Anmeld

24. marts 2009

mette moren

jamie har lidt svært ved at styre højre øje når han bliver træt så glider det lidt ud til siden..og mille har et lille rydt mærke over venstre øje..

Anmeld

24. marts 2009

Diana...

Tynen skriver:

Hmm pjat pjat jeg er født med et på ballen og det ligner et

Anmeld

24. marts 2009

KarinaIda

Min datter på 7 mdr har et lille jordbærmærke på højre kind, og så har hun et midt på maven oppe over navlen.. Og så et MEGET stort et oppe på den ene skulder det er så stort så det skræmmer mange....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.