Specielle kendetegn?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2009

bette

lonemus skriver:

Ja, det er faktisk også som en fisk har!!
Efter hun var født blev vi undersøgt på børneafdelingen, da de ville sikre sig det kun var en gelle. De fortalte, at alle fostre har geller inden i moderens mave, som de trækker vejret igennem, indtil de er færdigudviklet. Disse geller er placeret flere steder på kroppen. Normalt forsvinder de selv inden fødslen, men det sker ikke i alle tilfælde. Når barnet er født har de ingen betydning længere, er kun kosmetisk.

Min datter har altså en lille en på halsen, som ikke forsvandt af sig selv.
Min venindes dreng på 4 har en lille bag øret, som han også er født med.

Så det er nu meget normalt

Min søn har ikke fået nogen!

ej har slet ikke hørt om det før.. men ja hvorfor ikke..
er det noget der genere og skal fjernes eller ser man det ik rigtig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

bette

mikkel har et farveløs modermærke.. ved ik om der kommer farve en dag.. men det har han i en bestemt facon lige mellem ballerne.. i den ene side..
både min mor, jeg og mine søskende har fuldstændig magen til modermærke et sted på kroppen..
mit sidder på anklen..

Anmeld

24. marts 2009

lonemus

bette skriver:

ej har slet ikke hørt om det før.. men ja hvorfor ikke..
er det noget der genere og skal fjernes eller ser man det ik rigtig?

Jeg blev også selv meget overrasket, da jeg heller aldrig havde hørt om det. - Men på børneafdelingen sagde de, at de faktisk oplevede det tit.

Nej, den skal ikke fjernes - hvis den skal, er det noget hun først skal have gjort, når hun selv kan bestemme det. Det er udelukkende kosmetisk.
Nej, den generer ikke.....den ligner en lille vorte, alm hudfarvet. Den bliver jo mindre og mindre med alderen, eftersom hun vokser, så jeg tror når hun først er blevet lidt større, lægger man ikke mærke til den længere.
Den er ikke særlig stor - og når den er hudfarvet er det ikke det første man ser.

Næ, men så har du lært lidt nyt i dag....

Anmeld

24. marts 2009

lonemus

Tynen skriver:

Jamen det er jo det!

Men kender du typen man bare ikke kan snakke til fornuft?
Jeg har mødt mange af dem efterhånden!!
( Host.. Svigermor.. Host!!)

Jeps, I know

Anmeld

24. marts 2009

Lise

Simon har noget der ligner en tredje brystvorte under den "rigtige" til venstre Faren benægter det, selvom sundhedsplejersken har givet mig ret.

Og så har han en "abe-hånd". På hans højre hånd er der kun én fure, eller hvad de hedder, som går helt over - der hvor alle andre har to der går forbi hinanden. Hans far, farbror og farfar har den også, så det er vel noget der nedarves gennem aberne

Anmeld

24. marts 2009

eliasogmor

min prins Elias har en rund hudlab bagved det ene øre...lidt ligesom en vorte agtig ting..men hudfarvet....lægerne vidste ikke hva det var..andet end en hudlab.....

Anmeld

24. marts 2009

malou

Victor har et hak i sit venstre øre... ligesom der er en der har taget en lille bid.... - Jeg har selv en brun plet i mit ene øje og en sort i det andet samt et par modermærker... de er dog meget utydelige nu som voksen..

knus malou

Anmeld

24. marts 2009

BellaT

Phillip har to ret skæve lillefingre. Ligesom sin mor og sin storesøster. Kun mig og mine børn har fået de skæve lillefingre. Lidt mærkeligt.

Helle...

Anmeld

25. marts 2009

Mutti2

Det er lidt sjovt at læse om hvordan vi alle har et eller andet ved vores børn, som bare gør dem til dem de er. Noget der kendetegner dem, på en måde kun mor og far kender til

Jeg var lidt trist over lille-pigens jordbær mærke i hovedbunden da hun blev født. Hun var selvfølgelig perfekt på alle områder, men jeg var overbevist om at det var noget der ville komme til at genere hende senere hen. (selv om det var meget lille) Men nu hvor det er ved at forsvinde, må jeg indrømme det gør mig lidt trist Det er jo en del af hende...

Men uanset hvordan de ser ud, og hvilke ting de har og ikke har. Så elsker vi dem jo ubetinget, fuldstændigt som de er

Tak for i ville dele det med mig

stort knus Pernille

Anmeld

25. marts 2009

Miamaja

Diana/Claus skriver:

Lucas mangler et led på de 3 midterste finger på venstre hånd der er fuld funtion i de 3 finger de er bare lidt korter end de andre hvis i kikker godt på hans billeder kan man godt tyde det lidt der ser ud som om hånden er lidt mindre end den anden med det det eneste han har.

vi er lidt spændte på hvor den de vokser sig de 3 finger men han er utrolig stæk i dem.

Knus Diana

storkebid, modermaerker har jeg da set og hort om, men ikke lige et finger led der mangler det er jo ikke noget man laekker maerke til

min guldklump har et svagt lille modermaerke paa hojre side af mavsen. det er dog saa svagt at man ikke kan se det paa billeder saerligt godt. sodt er det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.