Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LilleLene skriver: Jeg skal også have snakket med min studievejleder, for gider sq ikke smides ud pga jeg kaster op
Jeg skal også have snakket med min studievejleder, for gider sq ikke smides ud pga jeg kaster op
nej, det vil jo være super ærgeligt, hvis du kan lave dine ting hjemmefra så burde du vel kunne blive. (ved ikk hvad du læser)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laijona Äiti skriver: nej, det vil jo være super ærgeligt, hvis du kan lave dine ting hjemmefra så burde du vel kunne blive. (ved ikk hvad du læser)
ja det håber jeg læser HF enkelt fag
LilleLene skriver: ja det håber jeg læser HF enkelt fag
Arh.. på noget vuc?
Laijona Äiti skriver: Arh.. på noget vuc?
Nemlig
LilleLene skriver: Nemlig
ja, de kan være lidt striks med fravær. har været der.
Laijona Äiti skriver: ja, de kan være lidt striks med fravær. har været der.
håber jeg finder ud af noget med dem
LilleLene skriver: håber jeg finder ud af noget med dem
Laijona Äiti skriver:
tak
LilleLene skriver: I dag fik manden lov til at mærke Blyp sparke igennem Han fik helt tåre og julelys i øjnene Og så er råmælken rigtig begyndt, det løber bare ud af dem, mest om morgenen om aftenen Ej hvor er det altså træls faktisk... Er jeres begyndt at lække ?
I dag fik manden lov til at mærke Blyp sparke igennem Han fik helt tåre og julelys i øjnene
Og så er råmælken rigtig begyndt, det løber bare ud af dem, mest om morgenen om aftenen Ej hvor er det altså træls faktisk... Er jeres begyndt at lække ?
så har far fået lov...
eliasogmor skriver: så har far fået lov...
Det er bare nice
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128