Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er da super godt - så er du jo klar og får ik prob. i den retning Så se du det bare positivt - ser frem til det snart er vores tur - men så længe vi ka mærke tumlingen så er det fint
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LotusCPH skriver: Det er da super godt - så er du jo klar og får ik prob. i den retning Så se du det bare positivt - ser frem til det snart er vores tur - men så længe vi ka mærke tumlingen så er det fint
hehe hvor er du sød
LilleLene skriver: stopper han når mandens hånd lægger der, eller bare når en af jeg rør ? øv, så er jeg den eneste der føler mig utæt for tiden
stopper han når mandens hånd lægger der, eller bare når en af jeg rør ?
øv, så er jeg den eneste der føler mig utæt for tiden
jep, lige så snart hans hånd rør..... ligger han bom stille....
eliasogmor skriver: jep, lige så snart hans hånd rør..... ligger han bom stille....
hehe det er sjovt som babyer driller
Det glædede mig meget da hans far også kunne få lov at mærke ham i weekenden, han bliver så begejstret når han mærker noget, jeg mærker det jo tit så kan godt mærke han føler sig lidt snydt.
Laijona Äiti skriver: Det glædede mig meget da hans far også kunne få lov at mærke ham i weekenden, han bliver så begejstret når han mærker noget, jeg mærker det jo tit så kan godt mærke han føler sig lidt snydt.
ja syntes også det har været synd manden ikke har kunnet mærke at der er liv
LilleLene skriver: ja syntes også det har været synd manden ikke har kunnet mærke at der er liv
Så lige i din tekst under profil billede på din kommentar at du også kaster op.. igen... så er jeg ikk den eneste??
Laijona Äiti skriver: Så lige i din tekst under profil billede på din kommentar at du også kaster op.. igen... så er jeg ikk den eneste??
nix, det startede igår, og har været hele dagen i dag
LilleLene skriver: nix, det startede igår, og har været hele dagen i dag
Øv øv... håber ikke det bliver lige så meget som de første 13 uger, der måtte jeg være sygemeldt og få akupunktur, gider jeg ikke igen.
Laijona Äiti skriver: Øv øv... håber ikke det bliver lige så meget som de første 13 uger, der måtte jeg være sygemeldt og få akupunktur, gider jeg ikke igen.
Jeg skal også have snakket med min studievejleder, for gider sq ikke smides ud pga jeg kaster op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128