I dag fik far lov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.523 visninger
49 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

LilleLene

I dag fik manden lov til at mærke Blyp sparke igennem  Han fik helt tåre og julelys i øjnene

Og så er råmælken rigtig begyndt, det løber bare ud af dem, mest om morgenen om aftenen
Ej hvor er det altså træls faktisk... Er jeres begyndt at lække ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

pemiro

LilleLene skriver:

I dag fik manden lov til at mærke Blyp sparke igennem  Han fik helt tåre og julelys i øjnene

Og så er råmælken rigtig begyndt, det løber bare ud af dem, mest om morgenen om aftenen

Ihhh hvor dejligt for far at få lov at mærke

Det er lidt sjovt at se deres reaktion hehe... Min kæreste lægger hånden på maven somme tider, og når han mærker lillemanden, så fjerner han hånden og siger: jaa der var han jo..

Og så er det det han lige havde brug for hehe.. lidt sjovt

Ingen mælk her endnu, men det kommer nok

Anmeld

21. februar 2012

MissBee

LilleLene skriver:

min kæreste mærkede dem for første gang i går aftes... han blev ved a holde hånden der længe og da han prøvede igen senere men han skuffet over manglende aktivitet hihi de er søde de mænd!!!

Anmeld

21. februar 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Ihhh hvor dejligt for far at få lov at mærke

Det er lidt sjovt at se deres reaktion hehe... Min kæreste lægger hånden på maven somme tider, og når han mærker lillemanden, så fjerner han hånden og siger: jaa der var han jo..

Og så er det det han lige havde brug for hehe.. lidt sjovt

Ingen mælk her endnu, men det kommer nok

hehe hvor kært   Hver gang jeg har lagt mandens hånd over på min mave, stopper den bette, men igår fik han lov i lang tid... For efter 2 hårde spark, fik den bette hikke

Nå okay, heldige dig

Anmeld

21. februar 2012

LilleLene

MissBee skriver:

min kæreste mærkede dem for første gang i går aftes... han blev ved a holde hånden der længe og da han prøvede igen senere men han skuffet over manglende aktivitet hihi de er søde de mænd!!!

hehe ja det er de godt nok

Mærker du så meget aktivitet, eftersom du har 2 ?

Anmeld

21. februar 2012

MissBee

LilleLene skriver:

hehe ja det er de godt nok

Mærker du så meget aktivitet, eftersom du har 2 ?

jeg har mærket dem siden uge 18 men det er først de sidste par dage hvor jeg mærker dem hver dag.. de ligger hver deres vej og den der har benene ned med gulvet mærker jeg vikrelig meget

den anden har benene op under mine ribben og her mærker jeg ikke så meget endnu... (heldigvis)

Anmeld

21. februar 2012

LilleLene

MissBee skriver:

jeg har mærket dem siden uge 18 men det er først de sidste par dage hvor jeg mærker dem hver dag.. de ligger hver deres vej og den der har benene ned med gulvet mærker jeg vikrelig meget

den anden har benene op under mine ribben og her mærker jeg ikke så meget endnu... (heldigvis)

puuha når de så kommer til at trampe hårdt begge veje  

Det er bare dejligt at mærke det hver dag

Anmeld

21. februar 2012

MissBee

LilleLene skriver:

puuha når de så kommer til at trampe hårdt begge veje  

Det er bare dejligt at mærke det hver dag

ja nun er det jo kun sødt når de bevæger sig  hihi

det er så betyggende at mærke liv hver dag! 

har du mærket dine i lang tid?

Anmeld

21. februar 2012

pemiro

LilleLene skriver:

hehe hvor kært   Hver gang jeg har lagt mandens hånd over på min mave, stopper den bette, men igår fik han lov i lang tid... For efter 2 hårde spark, fik den bette hikke

Nå okay, heldige dig

Her stopper han også med at sparke når man lægger hånden, medmindre man kan gøre det lige i et spark hehe.. De er nu nogle kære nogle de små i maven

Anmeld

21. februar 2012

LilleLene

MissBee skriver:

ja nun er det jo kun sødt når de bevæger sig  hihi

det er så betyggende at mærke liv hver dag! 

har du mærket dine i lang tid?

tror jeg mærkede liv første gang for 5-6 uger siden og så har jeg mærket den hver dag i 3-4 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.