I dag fik far lov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

pemiro

LilleLene skriver:

hehe nå okay

Hjertelyden bliver man aldrig træt af at høre, tror jeg har hørt den 7 gange nu... Og bliver lige rørt hver gang

Det kan jeg godt forstå du ikke gør.. Vildt du har hørt 7 gange og jeg kun 1 hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

LotusCPH

Ja det er fantastisk - og bekræftende når de sparker løs de små Manden min fik ham at mærke for 2 uger siden allerede - jeg har kunne mærke ham lidt længere. Men nu er det hele tiden der er liv - så det er dejligt - men mest om aftenen  

manden min ligger med hånden på maven om natten Det er så dejligt - men det er han først begyndt på

Anmeld

21. februar 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Det kan jeg godt forstå du ikke gør.. Vildt du har hørt 7 gange og jeg kun 1 hehe

ja det er derfor jeg syntes det er mærkeligt du ikke har måtte høre det før

Anmeld

21. februar 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

Ja det er fantastisk - og bekræftende når de sparker løs de små Manden min fik ham at mærke for 2 uger siden allerede - jeg har kunne mærke ham lidt længere. Men nu er det hele tiden der er liv - så det er dejligt - men mest om aftenen  

manden min ligger med hånden på maven om natten Det er så dejligt - men det er han først begyndt på

Jeg syntes næsten der er tumlen hver gang jeg slapper af

Anmeld

21. februar 2012

eliasogmor

LilleLene skriver:

I dag fik manden lov til at mærke Blyp sparke igennem  Han fik helt tåre og julelys i øjnene

Og så er råmælken rigtig begyndt, det løber bare ud af dem, mest om morgenen om aftenen
Ej hvor er det altså træls faktisk... Er jeres begyndt at lække ?

ikke endnu vi har ikke nået at fange ham endnu.... ingen råmælk endnu ....

Anmeld

21. februar 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

LilleLene skriver:

I dag fik manden lov til at mærke Blyp sparke igennem  Han fik helt tåre og julelys i øjnene

Og så er råmælken rigtig begyndt, det løber bare ud af dem, mest om morgenen om aftenen
Ej hvor er det altså træls faktisk... Er jeres begyndt at lække ?

Manden min fik også for alvor ham at føle igår aftes.. Jeg har mærket liv siden nytår ca, og det var frustrerende for manden at han ikke kunne.. Så det startede med at han var lidt i tvivl når han skulle mærke, og så viste det sig at da han første gang mærkede, vidste at så havde han følt ham før, da det føltes som om det var hans egen puls han mærkede.. Men igår fik han et par ordentlige spark, først 2 kraftige mod hans hånd, så kom farmand ellers på mærkerne, for det var jo meget tydligere end før.. Så lå han hans hoved på min mave og fik først et par forsigtige spark som han ikke mærkede så meget, og så kom der lige 2 ordentlige los igen - så jo jo Junior har sparket farmand i hovedet allerede..

Han er en værre bølle, jeg mærker ham om morgenen når jeg spiser morgenmad, og han sparker mig fordi jeg klemmer ham når jeg ikke sidder ret, og så gør han det også på arbejdet hvis jeg ikke sidder ordentlig.. Så arbejder jeg jo ½tid, da jeg ellers får det rigtig dårligt, og så når jeg skal sove til middag roder han rundt igen, og så selvfølgelig når jeg skal sove om aftenen - ja og så ellers også i løbet af dagen..

Anmeld

21. februar 2012

LilleLene

eliasogmor skriver:

ikke endnu vi har ikke nået at fange ham endnu.... ingen råmælk endnu ....

stopper han når mandens hånd lægger der, eller bare når en af jeg rør ?

øv, så er jeg den eneste der føler mig utæt for tiden

Anmeld

21. februar 2012

LilleLene

DET Poulsen skriver:

Manden min fik også for alvor ham at føle igår aftes.. Jeg har mærket liv siden nytår ca, og det var frustrerende for manden at han ikke kunne.. Så det startede med at han var lidt i tvivl når han skulle mærke, og så viste det sig at da han første gang mærkede, vidste at så havde han følt ham før, da det føltes som om det var hans egen puls han mærkede.. Men igår fik han et par ordentlige spark, først 2 kraftige mod hans hånd, så kom farmand ellers på mærkerne, for det var jo meget tydligere end før.. Så lå han hans hoved på min mave og fik først et par forsigtige spark som han ikke mærkede så meget, og så kom der lige 2 ordentlige los igen - så jo jo Junior har sparket farmand i hovedet allerede..

Han er en værre bølle, jeg mærker ham om morgenen når jeg spiser morgenmad, og han sparker mig fordi jeg klemmer ham når jeg ikke sidder ret, og så gør han det også på arbejdet hvis jeg ikke sidder ordentlig.. Så arbejder jeg jo ½tid, da jeg ellers får det rigtig dårligt, og så når jeg skal sove til middag roder han rundt igen, og så selvfølgelig når jeg skal sove om aftenen - ja og så ellers også i løbet af dagen..

hehe sådan bebse

Så er det derfor Blyp brokker sig når jeg sidder for over bøjet den bette bliver klemt hehe det havde jeg slet ikke tænkt

Anmeld

22. februar 2012

LotusCPH

Ja det er som om baby rigtig ska ligge sig til rette nu mor slapper af  

Heller ingen råmælk her endnu - hvornår begynder man at få det? troede det kom lige inden fødsel og efter 

Anmeld

22. februar 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

Ja det er som om baby rigtig ska ligge sig til rette nu mor slapper af  

Heller ingen råmælk her endnu - hvornår begynder man at få det? troede det kom lige inden fødsel og efter 

det troede jeg også :/ men mit startede for 2-3 uger siden  det er bare øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.