LilleLene skriver:
I dag fik manden lov til at mærke Blyp sparke igennem
Han fik helt tåre og julelys i øjnene 
Og så er råmælken rigtig begyndt, det løber bare ud af dem, mest om morgenen om aftenen
Ej hvor er det altså træls faktisk... Er jeres begyndt at lække ?
Manden min fik også for alvor ham at føle igår aftes.. Jeg har mærket liv siden nytår ca, og det var frustrerende for manden at han ikke kunne.. Så det startede med at han var lidt i tvivl når han skulle mærke, og så viste det sig at da han første gang mærkede, vidste at så havde han følt ham før, da det føltes som om det var hans egen puls han mærkede.. Men igår fik han et par ordentlige spark, først 2 kraftige mod hans hånd, så kom farmand ellers på mærkerne, for det var jo meget tydligere end før.. Så lå han hans hoved på min mave og fik først et par forsigtige spark som han ikke mærkede så meget, og så kom der lige 2 ordentlige los igen - så jo jo Junior har sparket farmand i hovedet allerede.. 
Han er en værre bølle, jeg mærker ham om morgenen når jeg spiser morgenmad, og han sparker mig fordi jeg klemmer ham når jeg ikke sidder ret, og så gør han det også på arbejdet hvis jeg ikke sidder ordentlig.. Så arbejder jeg jo ½tid, da jeg ellers får det rigtig dårligt, og så når jeg skal sove til middag roder han rundt igen, og så selvfølgelig når jeg skal sove om aftenen - ja og så ellers også i løbet af dagen.. 
Anmeld